פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור שיחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שטסתי לחו"ל קיבלתי הצעה בחברת מירס שאם אשלם תשלום חד פעמי של 49 ש"ח, אשלם בעבור כל דקת שיחה יוצאת 99 אגורות. בפועל חויבתי על 4.27 ש"ח לדקת שיחה. בשיחה עם נציגה בשם אלין, טענה כי זה התעריף מאחר והשתמשתי בשירות מריס חצי חינם. כאשר שאלתי למה לא אמרו לי שזה יהיה התעריף, היא פשוט טענה כי "הם לא מציינים זאת מאחר וזה מאוד מסורבל". כלומר הם פשוט הסתירו ממני את המחיר האמיתי שעליי יהיה לשלם.
כספי סוג הנזק :
לשלם את המחיר שאמרו לי בהצעה - 99 אגורות לדקת שיחה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
הלקוח יזוכה עבור שיחות שבצע למוקד שירות לקוחות ושיחות שחוייגו אליו במהלך שהותו בחו"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה