פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני מזמין את כול הנפגעים מחברת מירס להגיש תלונה ייצוגית על בעיות קליטה קשות וניתוקים.. < נושא התלונה:
אייזיקוביץ רן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי רן הפלאפון שלי הוא 0504312687 אני אשמח להגיש תביעה ייצוגית איתכם נגד החברה שרק יודעת להבטיח דברים ולא יודעת לקיים
שלום לחברת מירס
ולכל הנכנסים.
אני עברתי על כמעט רוב התלונות שלכם לקוחות בחברת מירס.
נדהמתי לקראו שרובם מתלוננים על שירות גרוע ועל בעיות קליטה חמורות ועל ניתוקים
ועוד איילת מכלוף מחלקת פניות הציבור כל הפניות חוזרת ואומרת:
''בהמשך לפנייתכם: 1.ככלל, רמת הקליטה במכשירי חברתנו הינה סבירה ומהימנה, הגם שחברתנו, ככל חברה סלולארית אחרת, אינה יכולה להתחייב, בשל טבעו של הקשר האלחוטי, לכיסוי מוחלט בכל נקודה ונקודה. 2.על פי רישומי חברתנו, הינך עושה שימוש נכבד במכשירים, העולה כדי מאות דקות שיחה לחודש .מכל מקום''

איילת מכלוף תגיד לי ? את שומעת מה את אומרת בכלל ?
איך הגיוני שהרבה לקוחות מתלוננים על בעיות קליטה חמורות.??
את מבינה אותי..???
זה אומר שגם הם לא יכולים להוציא שיחות מחלק מהרבה אזורים בארץ.
ואת אומרת בתמימות ''אינה יכולה להתחייב, בשל טבעו של הקשר האלחוטי, לכיסוי מוחלט בכל נקודה ונקודה''
תגידי לי... את מי זה מעניין...???
תגיד לי הלכת היום הרבה בשמש..???
מה עם את לא יודעת לרקוד את תגיד שהרצפה עקומה ..???
וגם מי ביקש ממך להתחייב בשביל שיהיה לי קליטה בכל נקודה. מה יש לך..?? את בסדר..?? אנחנו הלקוחות רוצים קליטה בסיסית כמו כל חברה אחרת נורמאלית.
ועם את או חברת מירס לא יכולה לספק לי מקסימום 50% מהקליטה מנמלית ועוד במקום המגורים שלנו..
מה אני צריך אתכם...? הרי אני בוכה לכם כבר הרבה שנים.
חמש שנים אני מתחנן אלכם לסדר לי את הבעיות של הקליטה. אין לי בכלל קליטה בקיבוץ גבעת ברנר, הטלפון שלכם לא שווה שקל בלי קליטה. הוא כמו קופסת נעלים..
שגם כך אתם חברת מירס לא יכולים לספק לי שירות שזה קליטה..
אז מה אתם רוצים ממני מה..??
אתם לא מוכנים לנתק אותי..
וגם אתם לא רוצים לסדר לי את הבעיות קליטה כבר הרבה שנים ...
רק השבוע אתם אומרים לי אין בעיה בגבעת ברנר אין לך קליטה .
אנחנו נביא לך מכשיר שמושך קליטה (שדר) שהעלות שלו 6500 שקל ואני יהיה צריך לשלם 1700 שקל שגם כן חשבו אני טמבל. שאני ישלם לכם על בעיות שאתם חייבים לספק לי שזה שירות .
ועוד אומרים בנוסף שבסוף ההתקשרות עם החברה אני צריך להחזיר לכם אותו וגם להשאיר לכם את ה 1700 שקל .
זה ממש חוצפה.
אני מאוד מאוכזב מחברת מירס בשל בקליטה הבלתי אפשרית ואנושית בכל חלקי הארץ. על כל הניתוקים המאוד קשים שפוגעים לי בעסק בצורה שלא לתאר. אין לי כמעט דבר כזה שלקוח או חבר או משפחה לא התלוננו על זה השהם כל הזמן מתקשרים אלי ואני לא עונה (ומה שמצחיק פה שהם אומרים שהטלפון מראה אצלכם קו כאילו אני זמין) ואני לא מקבל שום שיחה.
מירס אתם לא יכולים להתייחס אלי ולהם בצורה שכזאת אנחנו לא חיות אנחנו בני אדם.
אתם לא יכולים לפגוע בבני אדם בשביל ניירות (כסף).
אני מבקש טיפול במהירות האפשרית.
בברכה

רן
תביעה על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה