פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שרות לקוחות לא עונים במשך יותר משבועים ולא קיבלתי את מפלפונים עים שליח עד היום
וביזבוז זמן סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
לקוח קבל את מכשיריו עם שליח כפי שסוכם עמו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה