פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מוחלטת מבקשת ניתוק/העברה של סוג לקוח מעסקי לפרטי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני מייצג עמותה ללא מטרת רווח,
ברשותינו כ-17 שרכשנו מחברת מירס שנרכשו למעלה משנה, בחודשים האחרונים אנו מנסים לקבל מענה משירות הלקוחות ובנוסף מהמת"ל שלנו ע"מ להגיע להסדר ניתוק או למעבר לסיווג לקוח פרטי, סיבות רצון זה הינם פשוטות וידועות, קנס יציאה גבוה! עלויות יקרות! שירות גרוע! יחס משפיל! קליטה גרועה בהרבה אזורים בארץ!

אשמח לעזרה תודה,
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ללקוח נמסרו דמי היציאה כבקשתו, בנוסף תנתן הטבה לצורך הנחה בתשלום חודשי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה