פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר. אנו מחכים כבר ימים לכך שיחזרו אלינו.כל יום מבטיחים לנו שלמחרת יחזרו . נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אנו מחכים ימים כי החברה תועיל בטובה לחזור אלינו לאחר ששוחחנו עם נציגי השירות. ביקשנו לבדוק אפשרות של ניתוק, כיוון שלאר שהות של שלושה חודשים בה הקפאנו את המכשיר (עקב שהות בחו"ל), חזרנו למבצע שונה ואחר ממה שהובטח לנו בהתחלה. גבו מאיתנו כספים בעל כורחינו. וגם כיום דורשים מאיתנו יותר. ויתרנו על התשלום הקודם (66 ש"ח), אך כאשר ראינו את היחס המזלזל ואת התחנןנים כדי שנציג שימור לקוחות יחזור אלינו, הבנו עד כמה הבעיה חמורה. אנו מתבקשים פתאום לשלם 21 ש"ח בחודש, מה שלא היה לפני כן. השיחות מוקלטות במירס, וכדאי שישמעו מה תנאי המבצע שנאמרו לנו. נציגה אחת טעתה, חזרה ונתנה שוב את תנאי המבצע הנכונים, אך כשקיבלנו את החשבונית, התברר עדיין שלא תוקנה. כיום לא מבינים מאיפה "המצאנו" את השיחה עימה ואת המבצע שהיינו מחוברים אליו קודם. החברה התחייבה לתת לנו החזר כספי בזמן אויר, משהו שאנו לא מעוניינים בו, אך זה לא סותר את העובדה שכבר ימים הם לא חוזרים אלינו, למרות שביקשנו להתנתק או לחליפין לשלם את המחיר עליו התחייבו מלכתחילה.
כולל נזק כספי, עלבון ועוגמת נפש. סוג הנזק :
מבקשים שירות ויחס ראויים יותר. לא מוכנים לשלם סכומ פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה - רכזת פעילות מח שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה