פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא הוגן נושא התלונה:
בוארון קובי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מאי 2010 החלטתי לנייד שלושה מכשירים שהיו לי בחברת מירס לחברה מתחרה, שני מכשירים אינם בהתחייבות ואחד כן, ברור לי שאני אמור לשלם דמי ניתוק מופרכים לגמרי שעמדו על 1,000 ש"ח בעת הניתוק (שנה שנייה זו העלות, בראשונה משלמים 1,300 ש"ח), אבל פשוט נמאס לי מהחברה הזו והחלטתי שאני מוכן לשלם.
בפועל חוייבתי על סך של 1,800 ש"ח, 800 ש"ח בגין מתנות שקיבלתי עבור מכשיר שאינו בהתחייבות. המתנות הן דיבורית וכרטיס זיכרון שקיבלתי עוד לפני שרכשתי את המכשיר המדובר, לכם חשבתי שישנה טעות ואני אמור לקבל החזר, להפתעתי הובהר לי בשיחה מול שירות לקוחות של מירס כי הם החליטו להתייחס אלי כלקוח אחד ולא מול מכשירים ואכן המתנות הן עבור מכשיר שאינו בהתחייבות אבל כלקוח אני אמור לשלם כי אני הייתי עם כל המכשירים בחשבון, לא עזרה לי הטענה כי המתנות ניתנו עבור מכשיר שאינו בהתחייבות עוד לפני שרכשתי את המכשיר המדובר.
פניתי לפניות הציבור בפקס (לא ניתן בצורה אחרת) עד כתיבת פנייה זו לא חזרו אליי למרות שאני שולח פקסים בנושא כל יומיים. כאשר אני טוען כי לא חזרו אליי אני לא מחשיב שיחה אחת שקיבלתי ממירס (אני מניח שמס' מקידומת 057 הכולל הרבה 57 זו חברת מירס) בעיתוי בו אני מדבר עם לקוח שלי ולא עניתי מתוך מחשבה כי הצד השני מבין שהוא בשיחה ממתינה ויחזור אלי מתוך הוגנות בסיסית של שירות לקוחות - אז זהו שלא.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ומכתב התנצלות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
לקוח זוכה מלוא הסכום בגין חיוב זה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה