פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לדרישות חוזרות ונשנות באמצעות הטלפון נושא התלונה:
פולק נתן יואל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר כמעט שנה שאני מתקשרת למירס ומבזבזת מזמני היקר בהמתנה ארוכה כדי לבקש מהם שיבטלו לי את הגביה על שירות תיקונים.
לצערי, הם אומרים שמבטלים, אך למעשה, כל חודש מחדש אני רואה גבייה על הסכום הנ"ל, מה עוד שהמכשיר לא בשימוש כיוון שהוא מקולקל, וכשהלכנו לשירות התיקונים, אמרו כי לא ניתן לתקן את המכשיר, מה שלא מונע מהם להמשיך לגבות את הסכום עבור שירות תיקונים.
בנוסף, באותו יום בו קניתי מכשיר חדש, ביקשתי מהם לנתק את המכשיר החדש(התחרטתי על הקניה, וכידוע ניתן להתחרט על קניה בתוך 24 שעות), אך לא ניתקו. וכשהתקשרתי שוב ושוב, אמרו לי :"מה פתאום נזכרת עכשיו,לאחר חודש מהרכישה"?ולא הסכימו כמובן לנתק את המכשיר ללא התשלום הנדרש לניתוק.
בחוצפתם, אין עם מי לדבר ואין למי לפנות, אין התייחסות ואין שרות
פשוט נורא ואיום השרות
אולי בזכות אתר זה אזכה לתגובתם ולהתייחסותם
הלוואי

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
השירותים הנ"ל נותקו מהמנוי והלקוחה זוכתה בגינם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה