אי התייחסות לדרישות חוזרות ונשנות באמצעות הטלפון |
נושא התלונה: |
פולק נתן יואל |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תוצרת 3, תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
כבר כמעט שנה שאני מתקשרת למירס ומבזבזת מזמני היקר בהמתנה ארוכה כדי לבקש מהם שיבטלו לי את הגביה על שירות תיקונים.
לצערי, הם אומרים שמבטלים, אך למעשה, כל חודש מחדש אני רואה גבייה על הסכום הנ"ל, מה עוד שהמכשיר לא בשימוש כיוון שהוא מקולקל, וכשהלכנו לשירות התיקונים, אמרו כי לא ניתן לתקן את המכשיר, מה שלא מונע מהם להמשיך לגבות את הסכום עבור שירות תיקונים.
בנוסף, באותו יום בו קניתי מכשיר חדש, ביקשתי מהם לנתק את המכשיר החדש(התחרטתי על הקניה, וכידוע ניתן להתחרט על קניה בתוך 24 שעות), אך לא ניתקו. וכשהתקשרתי שוב ושוב, אמרו לי :"מה פתאום נזכרת עכשיו,לאחר חודש מהרכישה"?ולא הסכימו כמובן לנתק את המכשיר ללא התשלום הנדרש לניתוק.
בחוצפתם, אין עם מי לדבר ואין למי לפנות, אין התייחסות ואין שרות
פשוט נורא ואיום השרות
אולי בזכות אתר זה אזכה לתגובתם ולהתייחסותם
הלוואי
|
|
|
|
|