פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניוד מס' ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי חגית. לבן דודי בעל המכשיר( שם: דגן פסה) חייל עולה חדש נעשה עוול עלידי חברת מירס נידה את המס' שלו מאורנג אלהם ללא ידיעתו והסכמתו למרות שהוא בהיתחיבות אצל אורנג, חברת אורנג קונסת אותו בסכום של 3.560ש"ח. חשוב לציין כי היה לו מכשיר בשני הרשתות ועכשיו יש לו רק בחברת מירס כי נעשה ניוד במס' השני למירס ללא הסכמתו. דברנו עם חברת מירס: תוענים שכל השיחות שלהם מוקלטות וביקשנו לישמוע את השיחה נאמר לנו שזה בבדיקה ושישנה קלטת אך יש איתה בעיה טכנית ושזה יסודר יצרו עימנו קשר,אחרי כמה שיחות איתם נאמר שאין קלטת ושאין הוכחה שנעתה עברה פלילית בניוד ללא ידיעה.
אשמח אם תצרו עימי קשר באקדם לקבלת פרטים מלאים. התיק הועבר בחברת אורנג לעורך דין.
תודה מראש חגית
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
הלקוח הונחה להעביר אלינו אישור תשלום עבור דמי היציאה לחברת אורנג'.
בקשתו לזיכוי תבחן ותשקל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה