פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעית קליטה חמורה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בעית קליטה חמורה התנתקויות וצער של כשנה מצב קטסטרופלי
פתרונות ניתנו לי להתנתק ולשלם את קנס היציאה - 1700 שקל במקום שחברת מירס תתן לי פיצוי אני צריך לשלם לה חוצפה.. צריך לדאוג שלא יהיה רשיון לניהול עסק כזה לחברה שמלכתחילה אין לה שום שירות - קליטה!
כספי ונפשי סוג הנזק :
להתנתק ולקבל פיצוי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
הנחה חודשית + אביזר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה