|
|
|
|
|
|
בעית קליטה חמורה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תוצרת 3, תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בעית קליטה חמורה התנתקויות וצער של כשנה מצב קטסטרופלי
פתרונות ניתנו לי להתנתק ולשלם את קנס היציאה - 1700 שקל במקום שחברת מירס תתן לי פיצוי אני צריך לשלם לה חוצפה.. צריך לדאוג שלא יהיה רשיון לניהול עסק כזה לחברה שמלכתחילה אין לה שום שירות - קליטה!
|
כספי ונפשי |
סוג הנזק : |
להתנתק ולקבל פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק ביטון פניות הציב |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
הנחה חודשית + אביזר. |
פתרון: |
|
|
|