פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניות טלפוניות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הבטיחו לשלוח בדואר מטען לנייד לרכב. תוך כמה ימים. לא שלחו. 4 פעמים דיברתי עם שירות לקוחות של החברה, 4 פעמים הבטיחו פתרון הבעיה מהיר, 3 פעמים הבטיחו לחזור אלי טלפונית עם עדכון - אף פעם לא חזרו. פעם האחרונה דיברתי עם בחורה בשם בת-חן. נמאס להמתין על הקו, בשביל מה?
מעניין שמירס מנסה לפרסם את קו הטלפון השני הלא מוגבל למשרתי קבע. עם שירות ברמה כזאת...

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
האביזר ישלח בשנית אל כתובתו של הלקוח כפי שסוכם עמו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה