|
|
|
|
|
|
פניות טלפוניות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הבטיחו לשלוח בדואר מטען לנייד לרכב. תוך כמה ימים. לא שלחו. 4 פעמים דיברתי עם שירות לקוחות של החברה, 4 פעמים הבטיחו פתרון הבעיה מהיר, 3 פעמים הבטיחו לחזור אלי טלפונית עם עדכון - אף פעם לא חזרו. פעם האחרונה דיברתי עם בחורה בשם בת-חן. נמאס להמתין על הקו, בשביל מה?
מעניין שמירס מנסה לפרסם את קו הטלפון השני הלא מוגבל למשרתי קבע. עם שירות ברמה כזאת...
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק ביטון פניות הציב |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
האביזר ישלח בשנית אל כתובתו של הלקוח כפי שסוכם עמו. |
פתרון: |
|
|
|