פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת מירס נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בעלי היה טלפון של חברת מירס בחודש מרס באופן פתאומי הוא נפטר הייתי בשוק לא יכולתי לעשות כלום ולאחר חודשיים סגרתי את כרטיסי האשראי שלו ביקשתי שיבטלו לי את החשבונות לאותו תקופה ולא מסכימים רק לאחר מותו התברר לי שאם אתה מדבר או לא מדבר מחייבים וזה סכומים מאוד גבוהים ומאוד קשה לי לשלם הייתי רוצה שתעזרו לי אפילו במקרה כזה את המשכנתה מבטלים אז גם את זה אפשרי מחכה לתשובה ומאוד קשה לי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גברת גולדפדר וסיפק מענה אישי לפניתה.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת.


תגובה:
מכשירי הלקוחה נותקו החל מתאריך 11.5.2010 . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה