|
|
|
|
|
|
החזר בגין שידרוג הפלאפון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 יוני 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי פלאפון מירס, במעמד הרכישה מסרתי מכשיר סלולארי של חברת אורנג' לנציג מירס. בעסקה שהציג הנציג, נאמר לי שמעל ל- 250 דקות זמן אוויר (לא כולל את זמן האוויר ליעדים) למשך 36 חודשים בגין מסירת הסלולארי של חברה אחרת. עשית אין ספור שיחות למוקד השרות של מירס, קיבלתי החזר חד פעמי (אחרי מלחמות) ויותר לא התיחסו לפניות שלי ... אני אמור לקבל החזר מיום רכישת המכשיר ועד היום וכן בכל חודש למשך כל ה- 36 חודשים
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר של 40 שח לכל חודש מיום רכישת המכשיר וכן החזר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אולגה - רכזת פעילות מח |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
* ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|