פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר בגין שידרוג הפלאפון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי פלאפון מירס, במעמד הרכישה מסרתי מכשיר סלולארי של חברת אורנג' לנציג מירס. בעסקה שהציג הנציג, נאמר לי שמעל ל- 250 דקות זמן אוויר (לא כולל את זמן האוויר ליעדים) למשך 36 חודשים בגין מסירת הסלולארי של חברה אחרת. עשית אין ספור שיחות למוקד השרות של מירס, קיבלתי החזר חד פעמי (אחרי מלחמות) ויותר לא התיחסו לפניות שלי ... אני אמור לקבל החזר מיום רכישת המכשיר ועד היום וכן בכל חודש למשך כל ה- 36 חודשים
כספי סוג הנזק :
החזר של 40 שח לכל חודש מיום רכישת המכשיר וכן החזר פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה - רכזת פעילות מח שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה