פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמת החברה להעביר תכני הורדה ממכשיר שהתקלקל למכשיר חדש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/9 רכשתי מכשיר פרי-פייד מחברת מירס בשכונת תלפיות בירושלים. לאחר מכן הורדתי שעון מעורר למכשיר דרך האתר של מירס, בעלות של 50 ש"ח (גלישה סלולרית) + 2 ש"ח (עלות השעון). המכשיר התקלקל למחרת (רמקול תקול) והוחלף באותו מרכז שירות בתלפיות. כמו כן, לאחר שביקשתי להעביר את השעון המעורר שהורדתי למכשיר החדש בכדי שלא אאלץ לשלם עליו בשנית, נאמר לי במרכז השירות כי הם לא יכולים לעשות זאת אך במוקד הטלפוני יעשו זאת עבורי. כאשר פניתי למוקד הטלפוני נמסר לי כי הם לא מוכנים לפצות אותי, ואם אני רוצה את השעון המעורר עלי להורידו פעם נוספת ולשלם.
כספי סוג הנזק :
שמירס תתקין שעון מעורר בטלפון שלי או תאפשר לי להוריד אותו ללא עלות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר ניסנבוים וסיפק מענה אישי לפניתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת.
תגובה:
לקוח זוכה עבור סכום ההורדה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה