פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התרשלות בתיקון מכשיר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כמה שבועות נתקלתי בבעיות במכשיר המירס שלי. הוא היה נכבה מדי פעם ללא סיבה ואחד המקשים לא עבד. הגעתי לתחנת השירות בראשון לציון, ובנוסף ליחס המזלזל שקיבלתי,נאמר לי כי שודרגה התוכנה של המירס והוחלף לי לוח מקשים.
כמובן שלאחר מכן הבעיה לא הסתדרה,המירס נכבה כל הזמן(ובתדירות יותר גבוהה) והמקש עדיין לא עבד(כאילו סתם ביזבזתי שם 3 שעות בהמתנה לתיקון המכשיר), ובנוסף מדי פעם הייתי מקבלת שגיאה בניסיון להטעין את המכשיר והייתי צריכה לכבות ולהדליק אותו כמה פעמים עד שזה יעבוד.
אתמול הלכתי שוב למוקד וכשהסברתי את הבעיה ואת התיקון שבוצע לי פעם שעברה נאמר לי שלא הוחלף הלוח מקשים(כלומר,שיקרו לי).
הפעם נאמר לי שהחליפו לי את המכשיר (כנראה רק את החלק הפנימי כי מבחוץ הוא נראה אותו דבר).
המכשיר הוחזר אלי עם סוללה כמעט ריקה והוא נכבה מיד כשיצאתי ממרכז השירות. חזרתי פנימה וביקשתי מהפקיד להטעין אותו קצת (בכל זאת,יום עבודה שלם לפני ואין ברשותי מטען).
לאחר המתנה של 20 דקות נוספות,הוצאתי את המכשיר מההטענה ויצאתי ממרכז השירות.
כעבור כמה דקות שוב נכבה המכשיר עם הודעה של "סוללה חלשה",למרות שהסוללה הייתה כמעט מלאה.
שוב,חזרתי אל מוקד השירות והפקיד לקח את הטלפון אל הטכנאים שאמרו שמאחר וזוהי סוללה חדשה יש להטעינה כמה שעות.
קיבלתי את ההודעה ויצאתי ממרכז השירות.
למזלי בעבודה היה מטען פנוי ולכן הטענתי את הסוללה במשך 4 שעות עד שהיא הייתה טעונה במלואה.
אבל התקלה לא פסקה! הטלפון נכבה עם הודעת "סוללה חלשה", שיחות מתנתקות באמצע ורוב הזמן אין קליטה(יותר מבמירס תקין).
עכשיו הטלפון במצב הרבה יותר גרוע ממה שהיה.
אז כן,אני יכולה ללכת שוב למוקד השירות ולסבול את היחס המחפיר של הפקידים שם וכן לבקש ש"יתקנו" לי שוב את המכשיר...
אבל כנראה שהתוצאה תהיה יותר גרועה.

אשמח לעזרתכם לשירות יותר מקצועי ואמין,כי באמת שכל מה שאני רוצה זה מכשיר שעובד...
תודה

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' ברקוביץ וסיפק מענה אישי לפניתה.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת.
תגובה:
מכשירה של הלקוחה תקין, כמו כן נתנה הטבה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה