פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בטעות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
צק פוסט כתובת:
מיריס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש ספטמבר קניתי פאלפון. סגרתי איתם שהתשלום ב36 חודשים.להפתעתי גיליתי שחייבו אותי בפעם אחת 1508 שח. טלפנתי אליהם והם אמרו שאני צודק!! ושתוך 3 ימי עבודה אני יזוכה. בפועל אני רודף אחריהם כבר חודש ולא ראיתי זיכוי ולא שום דבר בקיצור אין עם מי לדבר שם כל אחד זורק את האשמה על השני. וזה בושה לחברה כמו מיריס .איפה כל המנהלים של מיריס שצריך אותם ?????
כספי סוג הנזק :
החזר כספי במיידי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר בן נחום וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת.
תגובה:
תיקון עסקת אשראי+ הטבה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה