פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"תיקון" מכשיר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המכשיר שלי (חדש כמעט לחלוטין) כל כמה דקות מדווח שצריך להכניס סים. מבחינתי זה אומר לא להיות זמינה כמעט כל היום. משנעשה הדבר בלתי נסבל נסעתי במיוחד לתקן (שעה נסיעה). כלקחתי את המכשיר נאמר לי שהיתה בעיה במגעים של הסים והבעיה תוקנה. לאחר שהגעתי הביתה המכשיר דיווח בדיוק על אותה הבעיה ולא נדלק יותר (החמרה במצב). לאחר בעיות הקליטה והבעיות שהמכשיר גורם אני שוקלת לעבור חברה.

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' בן ארי וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת.
תגובה:
תיקון מכשיר + הטבה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה