פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אפשרות להתנתק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר מירס ע"י סוכן שחיזר אחרי הרבה זמן שארכוש דרכו מכשיר מירס, רכשתי, ולאחמ"כ התברר שאין לי קליטה טובה בכל האזור בו אני גר שוהה ומסתובב, ומסיבה זו גם נגרם לי נזק כספי, ופניתי כעבור שבוע לחברה בבקשה להתנתק, ואז נאמר לי שעלות הגירושין זה משהו כמו 2200 שקל,
כספי סוג הנזק :
לתת לי לצאת מהחוזה בצורה ראויה ומכובדת, (אולי בעלו פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה - רכזת פעילות מח שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה