פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ברצוני לנתק את המכשיר אשר נימצא ברשותי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברת מירס בבקשה לביטול המכשיר אשר נמצא ברשותי
אשר ההתחיבות עבור החבילה \ והמכשיר עומדת להיגמר לאחר פניה לחברה
הם טוענים שישנה הטבה שקיבלתי הארכה ל12 חודשים נוספים ל36 שהיתחיבתי בפועל
אני בכל מיקרה רוצה לבטל את ההתקשרות איתם בתום 36 חודשים אך הם טוענים
שאם ארצה אאלץ לשלם להם דמ"י בסך של 6200 ש"ח אין זה הגיוני כי אני התחייבתי
אך ורק 36 חודשים אשמח להבהיר את העיניין על מנת שאוכל לבטל ללא תשלום של
דמ"י כמו שמגיע לי כמו כל לקוח שמנוי לחבילה של 36 חודשים
כספי סוג הנזק :
ביטול החבילה בתום תקופת ההתחיבות של 36 חודשים אשר עליהם התחיבתי לא יותר פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר יעקב גראד וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת
תגובה:
הנחה בדמי יציאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה