פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה מיום 9.11.2010 לביטול עיסקה - מס' פניה -31929187 שטרם טופלה!! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
נגב 3 קרית שדה התעופה נתב"ג כתובת:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 08.11.2010 פנתה אלי נציגה טלפונית בשם ליאט (פלאפון0577361252)
בעקבות מבצע ללקוחות קיימים עם מספר 057 - אני אזרח עובד צה"ל,
והציע מכשיר מתקדם עם 1000 דקות חינם למירס, וחבילה משתלמת.
תיארה את המכשיר, והחלטתי לנייד את מס' הפלאפון של אישתי מפלאפון למירס בעקבות ההצעה.
למחרת ב- 09.11.2010 הגיע השליח עם המכשיר, שלב ראשון לפני שפותחים את המשלוח חותמים, חתמתי, ולאחר שפתחתי את האריזה, התאכזבתי מהמכשיר- לא כמו שתואר, המכשיר הנוכחי שהיה לי בפלאפון יותר מתקדם.
ביקשתי לבטל את העיסקה- התקשרתי לליאט אמרה לי לפנות לסניף בצ'ק פוסט-חיפה,פניתי והבאתי את המכשיר שעה אחרי שקיבלתי מהשליח פתחו פניה ואמרו שיחזור אלי אחד המנהלים ויאמר לי מתי להחזיר את המכשיר- עד היום אף אחד מהמנהלים לא חזר אלי.
הפקידה בשרות לקוחות בסניף חיפה , אמרה לי אין לך מה לבוא עם המכשיר עד שיתקשרו אליך- עד היום אף אחד לא מתקשר.
לקנות אפשר ב- 5 דקות , אבל לבטל עיסקה כמה זמן אני צריכה לחכות?
מבקשת שתטפלו בביטול העיסקה, ע"פ חוק הגנת הצרכן מותר לי לבטל עיסקה תוך 24 שעות.

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר משה מנו וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת
תגובה:
אושר ביטול עסקה לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה