פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים עבור שירותים מתקדמים ללא בקשת הלקוח ללא אישורו וללא ידיעתו !!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח בחברת מירס. לצערי נחשפתי לתופעה של חיובים ללא ידיעת הלקוח וללא הרשאתו. לקוח מירס המקיש בטעות על פונקציה של נווט קולי או שירותי מידע על תחבורה ציבורית או יתכן גם בשירותים אחרים שאיני מכירם, הופך להיות אוטומטית וללא ידיעתו לצרכן השירות באופן קבוע למרות שלא אישר זאת. לא יתכן שלקוח שלוחץ לרגע על מקש בטעות (כל מקש הוא בעל תפקידים רבים תלוי ברצף הפעולות) הופך את המנוי למזמין שירות באופן קבוע למרות שלא התחבר ולא השתמש כלל בשירות. מנוי כזה משלם עשרות שקלים לחודש ללא ידיעתו והסכמתו. דבר זה קרה לי כמה פעמים במירס. הם לא הסכימו לבטל את החיובים למרות שאישרו שלא נצפה כל שימוש בשרות. לפני חודשים לא מעטים דרשתי לנטרל כליל את היכולת להפעיל תכונות מתקדמות ע"י לחיצה על מקשים אל רק אדרוש זאת בהזמנה מסודרת מול נציג שרות לקוחות. במירס אישרו את בקשתי והבטיחו לי שאכן המערכת עודכנה כך שגם אם ארצה להפעיל תכונות מעבר לקיום שיחות טלפון רגילות אזי הדבר לא יתאפשר, כדי למנוע הפעלה שגויה.
לצערי בחודש מאי השנה ביטלתי את השימוש בנווט קולי עם רכישת מכשיר GPS יעודי. גיליתי היום שכבר בחודש יולי שוב החלו לחייב אותי בשירות נווט קולי וגם בשירות למידע על תחבורה ציבורית בעלות של 30 ש"ח לחודש ללא ידיעתי. אני לא מבין איך ספק שירות יכול חוקית לחייב לקוח מבלי להידרש וכיח שאכן הלקוח הזמין שירות. לחיצה אקראית של מקש בטלפון לא יכולה להחשב כהזמנת שירות ולא ינתנת להוכחה מבחינה משפטית. כרגע ידוע לי שמירס עושה שימוש לרעה לדעתי לא באופן חוקי. יש במקביל להעברת הפניה למירס לבדוק עבור כלל אזרחי המדינה אם ספק שירות יכול לחייב לקוח מבלי להידרש להוכחה שאכן הלקוח הזמין שירות. הדבר חמור ביותר !!! בכל מקרה אני דורש מהם להחזיר לי את כל הסכומים שגבו שלא כדין. בעיקרון אני גם מעוניין להיתנתק מהם לחלוטין שבעתי מספיק עוגמת נפש מהם. כמו כן ברצוני לקרא לכל המשתמשים של חברת מירס שנפגעו מבעיה זהה להתארגן לתביעה ייצוגית נגד חברת מירס.
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר יצחק מטמון (חברת לה ולי ) וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת
תגובה:
ניתוק אפליקציות וזיכוי רטרואקטיבי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה