פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תעריף ממחירי חבילה מוסכמת נושא התלונה:
דר גילי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2009 הצטרפתי כלקוח חדש של חברת מירס. רכשנו שני מכשירים, הסכמנו על תנאי חבילה, וחתמנו חוזה.
באוגוסט 2010 בהודעת חיוב חודשית, מירס החביאה מתחת לתמונת פרסומת גדולה, הודעה על שינוי בתעריפים של חלק מהחבילות. החל מספטמבר 2010 הועלו התעריפים שאנו משלמים ב-4%.
לאחר מספר שיחות עם מירס, ובהן מאיה מ"שימור לקוחות". הובהר לי שמירס לא מתכוונת לעמוד בחוזה בינינו. בחוזה מצוין במפורש, בסעיף 7ב: "דמי השימוש יהיו בעבור תקופות החיוב שיקבעו על-ידי מירס מפעם לפעם ולפי הסכומים והתנאים העדכניים במחירון מירס בעת החיוב, בהתאם לחבילת שירותי המירס שסוכמה בין הצדדים."
מאיה מ"שימור הלקוחות", טוענת שמירס איננה מתכוונת לעמוד בסעיף זה בחוזה שכן מירס קיבלה הוראה ממשרד התקשורת להעלות מחירים, ולכן "תנאי החבילה שסוכמו בין הצדדים" כאמור, הוא סעיף בטל.
מירס מתחבאת מאחורי עלה דפנה של משרד התקשרות בטענה שהיא איננה קובעת תעריפים אלא משרד התקשורת. האין זה שקר? מירס איננה מונופול, אלא קובעת את תעריפיה לבד.
מה ענייני למשרד התקשורת? אין משרד התקשורת צד בחוזה בינינו.
למה למירס מותר להפר חוזה בצורה חד צדדית?
בחוזה כתוב שבכל שנה היה ונרצה להתנתק, מחיר ההתנתקות (דמי היציאה) יהיה 33% פחות מהמחיר המצוין בטבלה. בטבלה מצוין שכל מכשיר, ההחזר שלו הוא 3000 ש"ח לדמי יציאה. כלומר סה"כ 6000 ש"ח בשנה הראשונה. מאיה מ"שימור לקוחות" אומרת שמכיוון שעברה יותר משנה, לא רק ש-33% לא יופחתו (כלומר 4020 ש"ח), אלא דמי היציאה לשני המכשירים עומדים כעת על 7000 ש"ח.
כמה עוד תרשה לעצמה חברת מירס לעשות דין לעצמה ולהפר חוזה???
לכל מאן דבעי, עשו לעצמכם רק טוב, שומר נפשו יירקח ממירס.
כספי סוג הנזק :
החזר, עמידה בתנאי החוזה - אין העלאת מחירים בתקופת ההתחייבות לחבילה; או ביטול החוזה ללא דמי יציאה וללא טענות כלפי הצדדים. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר גילי דר וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת
תגובה:
הנחה בדמי יציאה + הסבר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה