פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אלמוג יעל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

שמי יעל אני אימא לעומרי חייל הנמצא בשרות צבאי לוחם בצה"ל.

עומרי לפני חודשיים רכש מחברת מירס מכשיר מירס ולא עודכן לגבי כל עליות המסלול היום 23.11.2010 התקשרו אליו והודיעו לו כי החשבונית נסגרה על סך 1755 שקל ומתוכם 1250 שקל גלישה לאינטרנט.

הנציגה שאיתה הוא דיבר הבהירה לו שעליו לשלם את החוב עד 28.11.2010 כשעומרי מקבל משכורת צבאית רק ב1.12.2010 עומרי נלחץ והתשקשר אלי.

אני בתור אימא פניתי לחברת מירס ודיברתי עם נציגה בשם צבייה והיא אמרה לי שאין בעיה לקבל הנחה והפנתה אותי לשרות לקוחות שרות לקוחות אמר לי שאין זה מתפקידו ורק מחלקת גבייה שלצורך העיניין זו גברת צבייה רשאית לתת מענה לנושא הנחה. כשחזרתי משרות הלקוחות אחרי שיחה עם נציג בשם אסף הובהר לי שצבייה איננה ולא יכול להיות שזאת התשובה שהיא נתנה לי זו הייתה שיחה עם איילה.
ולאחר מכן שוב חייגתי דיברתי עם אושרת והיא ניסתה לטפל בי וביקשתי ממנה לא להעביר אותי לשרות לקחות כי התשובה אצלה איילה היא ממחלקת גבייה היא לא האמינה לי ואמרה לי אני נישאת איתך על הקו עד שיענו ממחלקת שרות לקוחות והשיחה איתה נותקה ושוב ביקשתי ממחלקת שרות לקוחות לדבר עם הגבייה.
לאחר מספר פעמים דיברתי עם נציגה בשם תפארת במחלקת גבייה שהבהירה לי חד משמעית שאין לי אפשרות להנחה אמרתי לה אז אני מבקשת שאת התשלום הראשון יתאפשר לי לשלם ב1 לחודש בזמן שלעומרי יהיה משכורת חשוב לציין שעומרי לוחם בחברון שמגיע הביתה פעם ב21 יום.
פניתי לתפארת והסברתי לה את מצוקתי שכן אני חד הורית ולעומרי יש משכורת צבאית ועם אפשר בבקשה לעשות לו הנחה כי הוא לא ידע שהזמן אויר באינטרנט כלכך יקר חשוב לציין שאנחנו מדברים על לוחם בצה"ל.

הובהר לי חד משמעית שאין הנחה ועם אני רוצה אז ההסדר הוא ב28.11.2010 תשלמי 1000 שקל ניסיתי שוב להסביר לה שאין ביכולתי לשלם סכום זה רק ב1.12.2010 עומרי יקבל משכורת של 650 שקל ואז אוכל לשלם לה היא לא הסכחמה להסדר הזה.

אני ממכם תעזרו לי בבקשה המצב הכלכלי שלי בכי רע הילד כל החודש לא בבית והסכום שהם מבקשים ממנו קשה מנשוא אנא מכם תעזרו לי ולבני.

תודה יעל

אני בחיים לא ניתקלתי באטימות כזו כמו עם נציגות של מירס בחיים לא הושפלתי במתן שירות וחשוב לציין שכל השיחות מוקלטות ואני חוזרת ואומרת שבמקביל הם חייגו לעומרי ואמרו לו שעם הוא היה פונה בתחילת החודש לא הייתה לו בעיה לקבל הנחה שלמעשה הוא בכלל לא ידע שיש לו בעיה.

תודה רבה על תשומת הלב וההיתיחסות שלכם.

שמי יעל
כספי עלבון ו סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
אנא צרפו מספר ת.ז של הלקוח במירס או את מספר הנייד שרכש.
הפרטים שצויינו בפנייה שייכים לאמו של הלקוח שאינה זמינה בנייד שלה.
תגובה:
לצורך בדיקת תלונת הלקוח נדרשים פרטי זיהוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה