פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מכשירי מירס ללא הודעה מראש ללקוח כאשר כל החוב שולם נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
היום ניתקה חברת מירס מכשירים ניידים ללא שהודיעה מראש ללקוח עסקי כאשר דרשה כי ישולם סך של 10,000 ש"ח. לאחר בירור התברר כי הסך של 10,000 ש"ח שולם עוד לפני כן. כאשר התברר כי כל 10,000 ש"ח שולמו - במקום לחבר את המכשירים מיד ולהתנצל, דרשה חברת מירס תשלום סכום נוסף אשר לטענתה קיים כחוב.

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר איציק מודן מנהל המכללה המשותפת וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
ללקוח נתנו התראות רבות בטרם נותקו מכשירים זמנית ומייד לאחר התשלום חוברו מחדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה