פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידתה של החברה בהסכם עמי וחיובים דרקוניים עקב ניתוקי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הבעיה מפורטת בהעתק של המכתב ששלחתי לחברה כאן:


הנדון: סיום התקשרותי עם חברתכם
הריני להודיעכם על סיום התקשרותי עם חברתכם בשל הפרת תנאי יסוד בהתקשרות ע"י חברתכם כפי שיפורט להלן:
1.בתאריך 20.7.09 חתמתי על חוזה התקשרות עם חברתכם בעמדת השיווק שבתחנה המרכזית באר-שבע.
2. במעמד החתימה התחייב בפניי נציג החברה, עומר שוורץ על הפרטים הבאים:
א. אקבל זיכוי של 20 ₪ בכל חודש בגין ניידות מספרים.
ב. הנציג יחזור אלי בו ביום לשם בחירת מספר הטלפון שאקבל וטיפול בניוד המספרים שלי.
ג. בדיבור מעל 80 ₪ אקבל זיכוי מלא על עלות המכשיר. כבר עתה אציין כי התברר לי מאוחר יותר שנתון זה הוצג לי בצורה לא נכונה- זיכוי מלא על עלות המכשיר מתקבל רק בדיבור מעל 300 דקות שעלותו לפחות 105 ₪ ולא 80 ₪ כפי שהוצג ע"י נציגכם, כמתואר לעיל.
3. נציגכם לא ציין בפניי את הנתונים הבאים:
א. בכל חודש אחויב ב3.46 ₪ עמלה בגין כך שאמצעי התשלום בו אני משלם הינו הוראת קבע.

ב. אחויב בתשלום בסך 24.04 ₪ בגין טיפול בהוראת קבע.

4. א. הדברים שסוכמו, ובכלל זה הנתונים שהוצגו לי ע"י הנציג וההתחייבויות שהתחייב בפניי שיבוצעו על ידו, היוו אבן יסוד בהסכמתי לחתום על חוזה ההתקשרות עם חברתכם.

ב. החיובים אשר לא הובאו לידיעתי ואף הוסתרו, כגון החיוב בעבור הוראת הקבע, נגבו ממני שלא על דעתי ובלי שנתתי את הסכמתי לכך. מייד כשנודע לי על חיובים אלה יצרתי קשר עם חברתכם והבהרתי כי אינני מסכים לחיובים אלה, והעובדה שאתם ממשיכים לגבותם ממני יש בה משום הפרה יסודית של הסכם ההתקשרות בינינו. אציין,שאינני מקבל את הטענה ש"כך עושים בכל החברות" ושהחיוב מסתתר באחד מתתי הסעיפים בחוזה (שאפילו נציגיכם לא ידעו להפנותי אליהם).

5. בנוסף, ביום חתימת החוזה המתנתי לשיחה מנציגכם על מנת שישלים את תהליך ההתקשרות, כפי שסוכם. לאחר שראיתי שכבר עבר יום מהמועד שצויין ע"י נציגכם שייצור עימי קשר, וקשר מעין זה לא נוצר, טלפנתי אני לנציג. הוא לא ענה, ורק שלח הודעת טקסט, שאל מי זה ואמר שיחזור אלי מאוחר יותר, אך לא חזר אליי. לבסוף, הצלחתי להשיג את נציגכם בשעה 22.00. נציגכם טען שלא חזר אליי בשל לחץ בעבודה, והתחייב לדבר איתי בעשר בבוקר למחרת ולטפל בכל הדברים. לא למותר לציין כי בבוקר למחרת נציגכם לא חזר אלי, ולא בימים שלאחר מכן. התנהלות זו המשיכה עוד מספר חודשים בהם אני רודף אחרי נציגכם על מנת שיממש את ההתחייבויות שהתחייב בפניי שיקרו ביום חתימת ההסכם. (שכאמור היוו נדבך יסודי בהסכמתי לחתום על חוזה ההתקשרות שלי עם חברתכם).

6. עם חלוף הזמן פניתי לשירות הלקוחות אולם הדבר לא הביא לפתרון הבעיות המתוארות מלבד זיכוי על דמי הטיפול בהוראת הקבע. עקב אי הטיפול בנושא כפי שסוכם, הפגיעה הכלכלית בי הלכה וגדלה מדי חודש. זאת בצד תקלות נוספות שהתווספו. כגון: רוב הפעמים שהייתי זכאי לקבל החזר על דמי השימוש במכשיר בשימוש מעל 50 ₪ לא זכיתי לקבלו. כמו כן, חיובים דוגמת: "שירות משולב" אשר מעולם לא ביקשתי ולא הסכמתי שייגבו ממני הופיעו בחשבוני.

7. יודגש כי מסכת האירועים המתוארת לעיל התרחשה כולה בזמן שאני משרת כמפקד בשירות קרבי בגדוד הסיור של צנחנים. מכח תפקידי, כפי שוודאי חברתכם יודעת, יומי סובב כולו סביב צרכי הצבא והחיילים, אותו צבא שבסופו של דבר נותן לכולנו את האפשרות לחיות בשלוה ובביטחון בארצנו. הניצול הציני של מצבי זה ע"י חברתכם, מביש בלשון המעטה. כאשר אין לי זמן ויכולת לטפל ולעקוב בקפידה אחרי העניינים הללו, ואת מעט הזמן שיש לי כשאינני עסוק במילוי תפקידי, אני נאלץ להקדיש לרדיפה בסבך הבירוקרטי אחרי הזכויות שמגיעות לי מחברתכם. דברים אלו גרמו לי עוגמת נפש גדולה והפריעו לי במילוי תפקידי. לכם הם צריכים לגרום לבושה גדולה. הם מהווים תעודת עניות לדרכי הפעולה ולערכים שלאורם מתנהלת חברתכם.

8. אי עמידתכם בהתחייבויות כלפיי ואי כיבוד הדברים שסוכמו כאמור לעיל, הינם הפרה בוטה של ההסכם בינינו ועילה לביטולו. התנהגותו של נציג השירות שלכם, מר עומר שוורץ, גבלה לכאורה בהונאה וחוסר תום לב שגרמו לי נזקים רבים ועוגמת נפש מיותרת. בשלב זה אני שוקל את האפשרויות המשפטיות העומדות בפניי. למותר לציין, כי אין בסיס לחיוב שלי בקנס יציאה או בחיוב אחר כלשהו מצידכם, מאחר שאתם הצד שהפר את תנאי ההתקשרות בינינו.




בכבוד רב

לאחר ששלחתי מכתב זה ורדפתי אחרי תגובה חברת מירס התחמקה באמתלות שונות כגו:"המחלקה שלנו לא מתעסקים בזה שלח לתלונות הציבור" במקום לתת שירות טוב ולטפל במקרה הם שלחו אותי לרדוף אחריהם. מאמציי לקבל תגובה עלו בתוהו.
לאחר זמן טלפנו מהמחלקה המשפטית ואמרו שהם הולכים לתבוע אותי. אמרתי להם שאשמח שהם יגיבו סוף סוף למכתב שלי. היא אמרה שיחזרו אלי. לאחר מספר ימים חזרה ואמרה שאין תיעוד למה שאני מציין ושאני חייב להם את החיוב הזה. אמרתי שאשמח לחשוף את השירות והיחס הגרועים והניצול הציני של חיילים שחברתם עושה בבית המשפט.

בתאריך ה1.12.10 קיבלתי "התראה בטרם הגשה לביצוע של תביעה על סכום קצוב" ממשרד עו"ד רייך ישעיהו, דבר המבוצע בהוצאה לפועל בלא הליך משפטי. הנציגה שדיברה עימי לא הייתה מודעת לדין ודברים שהיה ביני לבין החברה אז אמרתי לה שאשלח לה את הדברים ואני סמוך ובטוח שלא בלבד שחובי יבוטל אלא החברה תפצה אותי על עוגמת הנפש שנגרמה לי. כאן דברים עומדים כעת.
זמן, ועוגמת נפש גם סוג הנזק :
ביטול החיובים הבלתי מוצדקים ופיצוי כספי בגין עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר שועלי גד וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
הלקוח קבל הסבר על תנאי הסכם עליו חתם + הנחה בדמי יציאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה