פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים עבור מסירונים שנשלחו ע"י חברת יוניסל למרות שלא חתמתי על חוזה עמם. נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה עברתי למסלול הירוק.אני לא מקבל חשבונית לביתי.
ב07/2010 בתרמית אחלו לחייב אותי ללא חתימת חוזה חברת יוניסל.החלו לשלוח מסורנים בתשלום[נודע על כך רק ב12/2010] רק כאשר פניתי מיוזמתי לחברת מירס.תחילה אני מעוניין לדעת עם ההתקשרות עם יוניסל היא חוקית למרות שלא נחתם חוזה ואף אחד לא דיבר איתי ועדכן אותי[גם לא בטלפון]על האפשרות לגבות ממני כסף.אני מצר על חברת מירס שהחלה לגבות את הכספים[כנראה יש לה אחוזי רווח]ללא עדכוני.יש פה גוון פלילי?
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר משה וטנברג וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
השירות נותק וללקוח נמסרו הסברים + פרטי הרשמה לשירות הנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה