|
|
|
|
|
|
חיובים עבור מסירונים שנשלחו ע"י חברת יוניסל למרות שלא חתמתי על חוזה עמם. |
נושא התלונה: |
יום שני 27 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תוצרת 3, תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה עברתי למסלול הירוק.אני לא מקבל חשבונית לביתי.
ב07/2010 בתרמית אחלו לחייב אותי ללא חתימת חוזה חברת יוניסל.החלו לשלוח מסורנים בתשלום[נודע על כך רק ב12/2010] רק כאשר פניתי מיוזמתי לחברת מירס.תחילה אני מעוניין לדעת עם ההתקשרות עם יוניסל היא חוקית למרות שלא נחתם חוזה ואף אחד לא דיבר איתי ועדכן אותי[גם לא בטלפון]על האפשרות לגבות ממני כסף.אני מצר על חברת מירס שהחלה לגבות את הכספים[כנראה יש לה אחוזי רווח]ללא עדכוני.יש פה גוון פלילי?
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק ביטון רכז פניות |
שם ותפקיד: |
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר משה וטנברג וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
|
תגובה: |
השירות נותק וללקוח נמסרו הסברים + פרטי הרשמה לשירות הנ"ל. |
פתרון: |
|
|
|