פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזל .. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מיכאל חזני 36על 9 כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני עליזה הראל עומדת לטבוע אותכם על גנבה של הודעות לרשת מירס וסלקום שלא ביקשתי שישלחו לי הודעות שלא נאשרו על ידי ולא מכירה את החברה הזאת אתם לא יודעים עם מי יש לכם עסק פניתי אליכם כמה וכמה פעמיים ולא חזרתם מנסה לתפוס בטלפון ולא עונים אנחנו נדבר איתכם אך ורק דרך בית המשפט
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר הראל איתן וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
מספר המנוי של הלקוח הוצא מרשימת התפוצה של חברת התוכן והשירות נותק. כמו כן נשלחו אל הלקוח פרטי הרישום על פי בקשתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה