פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על הודעות תוכן נושא התלונה:
שולץ אשר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
חיוב חשבון על הודעות תוכן של חברת טלכלל.
חברת טלכלל מחייבת דרך חברת מירס על הודעות תוכן שהן שולחות ללא אישור בעל המכשיר .ברגע שמתקבלת הודעה אין ללקוח אינדקציה מהו סוג ההודעה או ממי זה נשלח.ברגע שמתקבלת הודעה ובעל המכשיר קורא את ההודעה הוא לא אמור לשלם על זה. אם נשלחת הודעת תוכן יש ליידע את בעל המכשיר שיחליט אם לקבלה או לא.
במקרה הזה הרבה לקוחות נופלים בפח ומשלמים על הודעות תוכן שנשלחים אליהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר אשר שולץ וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
ניתן הסבר הכולל פרטי הרשמה ונותק השירות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה