פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ3 חודשים אני ובן זוגי רכשנו 2 מכשירים עם חבילה מסויימת שבא נכללות דק' חינם.במהלך החודש אנו מתקשרים לשרות הלקוחות על מנת להתעדכן כמה דק' נוצלו,ובכן במשך חודשיים בשרות הלקוחות נאמר לנו במפורש שיש לנו דק' מצרפיות שזה אומר שאם מכשיר אחד ניצל את הדק' שלו והמכשיר השני לא אז המכשיר שעבר את מכסת הדק' שלו ינצל את הד' של המכשיר השני.וככה זה היה בשתי החשביוניות.ולפתע בחודש השלישי החליטו שזה לא כך ואם אנחנו רוצים דק' מצרפיות על כל מכשיר עלינו לשלם 20 ש'ח.מה ההיגיון?בנוסף לכך 5 פעמים אני והחבר ניסינו לקבל תשובות למה פתאום זה לא דק' מצרפיות ולא היה מענה כי היה לחץ...לאחר כמה ימים פנתה אליי בחורה בשם נטע ודיברה אליי בחדות ובגסות ואמרה אין מה לשות הנציגים הטעו אתכם וזה קורה ואם אתם רוצים דק' מצרפיות שלמו 40 ש'ח בנוסף אני אתן לכם זיכוי אך הזיכוי ינתן בתנאי שתשלמו 40 ש'ח.בקיצור לא נתנה שרות דיברה בגסות ואמרה אני המנהלת אין לך לאן לפנות וזה מה יש.השרת הדהים אותי ואף פעם לא נתקלתי בשרות כזה לקוי מקווה שיש למי לפנות ולא כמו שנאמר לי אודה לכם אם תענו לפנייתי.

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה - רכזת פעילות מח שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה