פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים שלא כדין נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
כפר כנא כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת אחמד פנדי בע"מ לשיווק הבשר רכשה 11 מכשירים מחברת מירס בהתחייבות לשלוש שנים אשר ההתחייבות מסתיימת בחודש 6/2010 חברתינו רכשה את המכשירים והשתמשה בהם תקופה של שלושה חודשים בלבד ומאידך החברה לא השתמשה במכשירים הנ"ל ומירס המשיכה לגבות עבור המכשירים סך של 4065 ש"ח כל חודש בסוף חודש 6/2010 ייזמנו שיחה טלפונית עם שרותי הלקוחות של מירס בגין התנתקות אחרי שיחה ארוכה עם נציגת החברה קיבלנו אישור ממחלקת אשראי עסקי בחברת מירס על ההתנתקות ,בוודאי השיחה שהתנהלה בינינו לבין הנציגה הייתה מוקלטת והנציגה גם הבטיחה שתשלח לנו נציג בכיר אלינו ע"מ ליתן לנו הצעה טובה ולהשאיר את חברתינו כלקוח בחברת מירס,נקבעה פגישה הנציג לא הגיע בטענה שהוא מאושפז בבית חולים,להפתעתינו חברת מ ירס חייבה אותנו עבור חודש 7/2010 דרך חשבון הבנק בסך של 4065 ש"ח ובירור שעשינו מול מירס טענו שאחד הנצגים שלהם היה במשרדי החברה שלנו והסדיר את הכל עם איאד פנדי שהנו מנהל החברה בתאריך 27/7/2010 .לרבות שאיאד פנדי מתאריך 19/7/2010 עד 4/8/2010 היה מחוץ לארץ אנו יודעים שהכל שקר וכזב,שיבוא הנציג יגיד לנו איפה היה עם מי ישב במפעל של אחמד פנדי ומשרדיה יש מעגל סגור של מצלמות ואנחנו נוכל להחזיר את המעגל אחורה לשלוש שנים הכל מתועד עם תאריך,שעה,דקה ושנינות,עם כל הטרטורים של חברת מירס נשאלת השאלה אם היה פיגור בתשלום אחד ?לאלתר מירס דורשת התשלום,עוד שאלה אחרת המכשירים שנרכשו אז פעלו רק שלושה חודשים אחרי זה לא היה שימוש למה מירס כחברה רצינית שדואגת ללקוחותיה לא טרחה לבדוק מולינו בעניין אי השימוש במכשירים למה מירס לא פעלה לפי הוראות המנכ"ל שלה שכל מכשיר לא בשימוש לנתק אותו מיידית ולחייב את בעל המכשיר בדמי רכישה למה לא פעלו למה ידעתם מראש שיש לכם דג שמן שמשלם כל חודש 4065 ש"ח,ולהזכיר גם שבחודש 11/2010 היה נציג מחברתכם במשרדינו על מנת להסדיר את העניין מרוב הפניות שלנו למירס שנענו בשווא הוא הבטיח שיחזיר לנו את הכסף שנלקח שלא כדין ובעתיד לא יגבו כסף עוד,בקשנו שאנו נייזם ביטול הוראת הבנק הוא אמר בפירוש אין צורך אני בטלתי ולהפתעתינו היה חיוב ולקח הכסף
אנו כבר העברנו את עניין לטיפול המשפטי אצל היועץ המשפטי לחברתינו ואנו כותבים את זה באתר ע"מ ליידע את האזרח התמים מה מירס עושה,ואיך מנהלת את ענייניה מול הלקוח התמים שלה,אנו נ דרוש את התקליטים(שיחות טלפונית בין נציגי אחמד פנדי לבין מירס )גם נזמין לעדות את הנציג הבכיר שטוען שהיה במשרדי החברה באיזור התעשיה בכפר כנא להראות לציבור ולמירס שהוא משקר אגב בשיחה שהייתה בין נציג החברה שהיה בחודש 11/2010 לבין הנציג הבכיר שטען שהוא היה במשרדי החברה והסדיר את העניין טען בוודאות שישב עם איאד כפי שאמרתי קודם שאיאד היה מחוץ לארץ באותו תאריך שאנו נמציא לבית המשפט תמצית ממשרד הפנים על יציאות וכניסות לארץ.חשוב לנו מאוד שהאמת תצא לאור ולהביא את העניין לציבור ובעיקר לתקשורת.להגיד לכם כמה גביתם כסף שלא כדין 42 חודשים*4065=170730 ש"ח לא חראם
אנו גם נדרוש עוגמת נפש על הטרטורים שעשיתם לנו
עליבון,עוגמת נפש כספי סוג הנזק :
החזר את כל הכספים שנגבו שלא כדין +עוגמת נפש והעילבון פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר מוניר וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
מכשירי הלקוח נותקו לאור בקשתו, כמו כן חשבונו זוכה רטרו עבור תקופות חיוב בהם לא בוצע שימוש במכשירים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה