פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוחה שמעוניינת לשלם חוב,חברה שלא מעוניינת לקחת כסף, וניתוק השירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בקיץ 2008 שידרגתי את הנייד שלי, החברה בזמנו לא גבתה תשלום עבור השדרוג ועכשיו נזכרו.
הסכמתי לשלם החוב אך ביקשתי לפרוס לתשלומים רבים ולדבר המנהל.
המנהל לא חזר אלי, ניתקו אותי ואת בעלי מהשירות, וכרגע אנחנו עדיין מחכים שמירס יתעוררו ויקחו מאיתנו כסף...הזוי כבר אמרתי??
כספי סוג הנזק :
שמנהל יחזור אלינו, יתנצל,ייקח את הכסף ויחזיר לנו את השירות.... פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' הדר כהן וסיפק מענה אישי לפנייתה.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
החיוב בגין מכשיר בוצע בעסקת אשראי ובמספר תשלומים שהלקוח החליט.
כמו כן הלקוח קבל פיצוי בדקות טלפון לשביעות רצונו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה