פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתביעת ביטוח לא מוצדקת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
מרכז שירות ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מדובר במכשיר שכבר עשינו עליו תביעת ביטוח לפני כחצי שנה וקיבלנו מכ' מחודש ולא חדש. ב19.1 הכנסתי את המכ' לתיקון במעבדה ונאמר לי שהסריאלי הפנימי לא תואם לסריאלי החיצוני וכי אחד מהסריאלים יושב על סטטוס "מוטורולה אבודים" אך נאמר לי ע"י הנציגה שזה לא יהווה בעיה בתיקונים הבאים של המכ' כמובן שכשהגעתי ב30.1 למרכז שירות לתיקון חוזר נאמר לי שלא ניתן להכניס את המכ' למעבדה מאותה סיבה - הסריאלי הפנימי והחיצוני לא תואמים , מיותר לציין שהיתה זו נציגה אחרת שטיפלה בי . כרגע בכל אופן האופציה היחידה שעומדת בפניי היא לשלם שוב פעם עלות תביעת ביטוח ולקבל שוב פעם מכ' מחודש. אינני מעוניינת לשלם שוב מכיוון שנאמר לי בפעם הקודמתץ שזה לא יהווה בעיה ואני רוצה שהחברה תעמוד מאחורי הדברים האלו , הבעיה היא שכרגע המכ' לא קורא את הסימ ולא ניתן להיכנס לאלפון או בכלל להשתמש בשירותי המכשיר , אנא עיזרו לי מול החברה ( המכ' הינו על שם אחי אבל אני מטפלת בנושא הסלולר ולכן הפרטים לחזרה הם שלי , מס' הטלפון של המכ' הבעייתי 0578616061 )
כספי סוג הנזק :
תיקון מכשיר או קבלת מכ' חלופי ללא עלות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר אלעזר שלמי, אחיה של דפנה מצא שהנו הלקוח במירס וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
ללקוח יוחלף מכשיר במסגרת עסקת שדרוג לדגם חדש לבחירתו ועל פי בקשתו ולשביעות רצונו לא תשונה חבילת השימוש . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה