פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי סלולר ביתר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הוסכם על 26,950 דקות זמן אויר ל-49 מכשירים ו-4,200 מסרונים בעלות של 9,000 ש"ח כולל מע"מ. הלקוח לא יכול לבדוק האם חברת מירס עמדה בהסכם זה. מנהל מרחב חיפה והצפון טוען שגם אם צריכת הדקות נמוכה מ-26,950 דקות הרי גם אז יכול שהחיוב יעלה על 9,000 ש"ח בגלל שיחות לא מזוהות ושיחות ל144 ושיחות ל1-800 וכדו', הודעות תוכן וחיובים לספקים חיצוניים.שום חשבון לא עמד על 9,000 ש"ח כמובטח. לכל מכשיר מוקצות 550 דקות זמן אויר שזה כמעט 9 שעות ויש אנשים בחברה שלא צורכים זמן אויר ולא שולחים הודעות ולמרות זאת מחויבים כפליים מהתשלום החודשי הקבוע. מירס גם מתעלמת מהדרישה לספק מחירונים שלה למרות שזוהי זכותו של הלקוח לפי החוזה.
כספי סוג הנזק :
נדרש מומחה בתחום חיובי הסלולר לייעוץ ליועץ המשפטי של החברה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם נציג הלקוח וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
התקיימה פגישה עם הלקוח ומנהל מרחב במירס והושגו הבנות לגבי תנאי עסקה ותשלום חוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה