פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
להתנתק מחברת מירס נושא התלונה:
כלפה בועז שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/03/08 קנינו מחברת מירס שני פלאפונים. לא השתמשנו בהם , מה שנקרא "אכלנו אותה" כל חודש גבו ממני 114 ש"ח בקרוב . החודש גבו 89.98 ש"ח .
התקשרתי אליהם ואמרתי : עד מתי אני צריכה לשלם? ניסו לשכנע אותי לשדרג את המכשירים ,וכן יש יעדים נוחים מבצעים וכו' . אמרתי שאני לא רוצה כלום ! אני רוצה להתנתק! אמרו שיחזרו אלי מחר , שייך לשרות לקוחות , וכך כל יום.
תמהני עם מי דברתי אם לא עם שרות לקוחות?!
אמרתי שבעלי חולה אלצהיימר , בקשו אישור ושלחתי . בנתיים שום דבר לא זז ודוחים אותי הלוך ושוב.
אודה לכם אם יסתדר במהרה.
שולה כלפה
כספי סוג הנזק :
להתנתק באופן מידי ממירס פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גברת כליפה שולה וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
מכשירי הלקוחה נותקו על פי בקשתה וחשבונה זוכה רטרו בגין חשבוניות ללא זמן אויר לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה