פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה חצופה וסחטנית לתשלום ביטול עיסקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחי שגר בי-ם יש סוכן מירס שבקשר איתו, ודרכו ביצע רכישה של מספר מכשירים לחלק גדול במשפחה. גם אני שגרה בחיפה הצטרפתי לעסקה ורכשתי שני מכשירים. בזמן הרכישה נאמר לנו שעד 14 יום ניתן לבטל את העסקה ללא עלות במידה ולא נפתח את המכשירים באם נפתח ונשתמש יגבו מאיתנו דמי שימוש כ- 100 ש"ח. אני חששתי להשתמש במכשירים ללא לבדוק אותם קודם על מנת לחסוך הוצאות מיותרות בהמשך - הם נשארו סגורים. לקחתי מכשיר מגיס שהשתמש והמכשיר היה אצלי כ- 4 ימים לצורך בדיקה.
למעשה באיזור המגורים שלי - בביתי ממש - קיימת בעית קליטה רצינית של מירס ולצערי החלטתי שהמכשיר לא מתאים לי ועלי לבטל את העסקה.
הודעתי להם קודם סיום ה-14 יום שאני מעונינת בביטול - ומאותו הרגע אני מרגישה שאני פשוט יוצאת מדעתי - ללא גוזמה - ואני אשה שפויה בד"כ - זה התחיל כך: למה את רוצה לבטל? - הסברתי את הבעיה. טוב אז נחזור אלייך תוך 3 ימי עבודה.
עד היום לא חזרו אלי ! - אח"כ שלחתי את המכשירים החדשים חזרה לירושלים עמ להחזירם לשירות ולגמור את הסיפור. אחי שקיבל את המכשירים והחזיר אותם לתחנת השירות אמר לי שאני צריכה ללכת לחתום על ביטול עיסקה.
את ההסכם לעיסקה בצעתי בפקס וכך כל החתימות שלי נשלחו בפקס - וזה היה קביל - הסכם!!! אך ביטול - לא עליי לבוא אליהם ולחתום - דבר שאין באפשרותי כרגע לעשות - הודעתי להם טלפונית בצורה חד משמעית שאין באפשרותי להגיע אליהם לחתום על ביטול וכמו שכיבדו את הסכם בפקס שיכבדו את הביטול בפקס ועוד המכשירים כבר אצליהם !!!
טוב, אז סיכמו איתי שאני חייבת לחתום - והם ימצאו את הדרך לשלוח מישהו אלי.
יפה מצידם ,
היום מתקשרת אלי גלית מקשרי לקוחות ומודיע לי שאני צריכה לצורך ביטול העסקה לשלם 200 ש"ח על כל מכשיר.
דבר זה לא נאמר לי מעולם - והפוך מזה כמו שכתבתי לעיל - שהסבירו לי בפירוט שזה לא יעלה וכו' וכ'
התסכול שלי עולה על גדותיו - אין לי את הזמן והאנרגיות לעמוד מולם - ואני חושבת שהם פשוט פושעים שרק רוצים לסחוט אותנו - עד שנשבר - בבקשה - עזרו לי בעצה טובה.
סחטנות !!!! - הטרחה - נזק נפשי !!! סוג הנזק :
לבטל את עלות קנס הביטול פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גברת חוה קליין וסיפק מענה אישי לפנייתה.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
אושר ביטול עסקה מלא ללא תשלום דמי יציאה לשביעות רצון הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה