פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שירות שלא עשיתי נושא התלונה:
רוזמרין תמר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה ארבעה חודשים שבכל חודש בחשבונית שלי ישנו סכום של בין 28-60 ש"ח אשר אני מחוייבת בגינו. החיוב מופיע תחת שירותי תוכן - הודעות תוכן לחברת יוניסל.
פרט להודעות טקסט אינני שולחת הודעות משום סוג ובפרט לא הודעות תוכן.
סכום זה מצטבר למעל 200 ש"ח בארבעת החודשים האחרונים.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גברת תמר רוזמרין וסיפק מענה אישי לפנייתה.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
בוצעה שיחת ועידה עם הלקוחה ונציג חברת הברוקר, הוגשה להם בקשה לזיכוי והלקוחה קבלה את פרטי הרישום לשירות בגינו חויבה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה