|
|
|
|
|
|
חיוב בגין שירות שלא עשיתי |
נושא התלונה: |
רוזמרין תמר |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תוצרת 3, תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מזה ארבעה חודשים שבכל חודש בחשבונית שלי ישנו סכום של בין 28-60 ש"ח אשר אני מחוייבת בגינו. החיוב מופיע תחת שירותי תוכן - הודעות תוכן לחברת יוניסל.
פרט להודעות טקסט אינני שולחת הודעות משום סוג ובפרט לא הודעות תוכן.
סכום זה מצטבר למעל 200 ש"ח בארבעת החודשים האחרונים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק ביטון רכז פניות |
שם ותפקיד: |
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גברת תמר רוזמרין וסיפק מענה אישי לפנייתה.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
|
תגובה: |
בוצעה שיחת ועידה עם הלקוחה ונציג חברת הברוקר, הוגשה להם בקשה לזיכוי והלקוחה קבלה את פרטי הרישום לשירות בגינו חויבה. |
פתרון: |
|
|
|