פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת התחייבות להטבת טרייד-אין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש 03/10 רכשתי מכשיר ממירס, והם התחייבו לתת לי כהטבת טרייד אין החזר של 30 ₪ בחודש. מיום שרכשתי לא קיבלתי ההחזר האמור למרות עשרות פניות לשרות הלקוחות. כמו"כ לבקשתם, שלחתי עשרות פקסים של החשבונית, למרות הסכמתם לעובדה שהחשבונית נתקבלה במעמד הרכישה.
לאחר שנה מיום הרכישה חובם אלי עומד ע"ס: 360 ₪.

לצערי הרב נתקבלה תגובה ע"י מנהלת קשרי לקוחות כי למרות ההודאה ברמה העובדתית שהלקוח עמד בכל דרישות ההתקשרות עמו ואף המציא את כל המסמכים הדרושים וכשל נוצר אך ורק בצד החברה, לא תוכל מירס לזכות אותי כפי שהתחייבה. הוצע לי לקבל גמול אחר מכאן ואילך ללא זיכוי רטרואקטיבי ע"מ לקשור אותי לחברה ל36 חודשים נוספים, אך כמובן שהצעה זו נדחתה על הסף! כמו"כ נעניתי ע"י מנהלת קשרי לקוחות כי לחברת מירס אין תשובה למה ומדוע לא תעמוד בהתחייבותה.

כמו"כ נאלצתי לשרוף שעות שיחה רבות עם נציגי שירות הלקוחות עשרות פעמים, ואף ככל הנראה, חוייבתי על כך בתשלום עבור שיחות למירס.
בזבוז זמן רב סוג הנזק :
החזר החוב, החזר השיחות למירס, ביטול קנסות יציאה וחוב על המכשיר. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר בר חן גל וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
הלקוח נייד את מספרו לחברה אחרת לכן לא ניתן לעדכן עתידי את ההטבה שציין בפנייתו. לצורך עדכון ההטבה על הלקוח לחדש את פעילות המנוי במירס ואז יקבל את ההטבה עד לתום ההתחיבות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה