פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אום אל פחם נושא התלונה:
אבו טועמה אשרף שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
0577575757 כתובת:
03 03 2011 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נציג מכירות מזייף בחשבון של אשתי ומשחק בחשבון בלי אישור ושמו מוחמד והאחראית בשם אעתדאל אומרת לי שקרן יחס מגעיל ושירות מטונף
עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם שריף אבו טעמה וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
בוצעו שני שיחות עם הלקוח , כולל של מנהל מרכז שירות אום אל פאחם שם טופל, הלקוח קבל הסבר על סיום הליך טיפול משפטי פרע את יתרת דמי היציאה, מכשירים נותקו על פי בקשתו ולשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה