פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים של מירס על שירות "תוכן" ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
גם אני נפלתי קורבן לחברת מירס.
במשך שנה וחצי גבתה ממני החברה תשלום על שירות שמעולם לא ביצעתי.
ביקשתי מהם את פרטי ההרשמה והם הפנו אותי לחברת סלקט (cellact).
חברת סלקט הפנתה אותי לחברת פיילפלייר (fileflyer).
חברת פיילפלייר הפנתה אותי חזרה לחברת סלקט.
הדבר היחיד שהציגו זה תאריך של הודעת sms שבו לטענת חברת סלקט התחברתי לשירות. כמובן שלא נשלח מעולם sms כזה.
בנוסף ביקשתי פרטי הרשמה כמו: i.p של המחשב שאישר את התקנון או לפחות לראות את ה sms שכביכול שלחתי.
מחברת מירס ביקשתי פירוט sms ע"מ לראות את ה sms שכביכול חיבר אותי לשירות והם ביקשו ממני להגיע למרכז שירות ולראות את הפירוט.
כשהגעתי למרכז שירות אמרו לי שהם לא יכולים להראות לי ושהם ישלחו אלי לדואר. כמובן שעברו למעלה משבועיים וכלום לא הגיע.
מירס מגלגלים אחריות על חברות אחרות למרות שהם אלה שגבו ממני את התשלום. מיותר לציין שלא קראתי שום תקנון ולא חתמתי על אף חוזה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר אדיב איפרח וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
ללקוח נשלח מכתב עם פרטי הרישום לשירות כולל מספר IP אליו הורדו הקבצים.
כמו כן נשלח אליו פירוט הודעות SMS על פי בקשתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה