פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי ביטול נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
רב שפע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חתמתי על עיסקה עם חברת מירס ברב שפע ירושלים, ובטלתי (בעקבות 9 ניתוקים מתוך 153 "שיחות", ואיכות נמוכה לטענתי) תוך 14 ימי עבודה והם גבו
ממני 200 שקל דמי ביטול (בטענה שהשתמשתי בפלאפון וירד מערכו, דהיינו קצת יד שניה, אבל נראה חדש לגמריי, ותקין לגמריי)
ואמרו שכך הוא החוק על פי משרד התמ"ת 200 שקל דמי ביטול עיסקה. בדקתי ומצאתי שזה רק 100 שקל!
וחוץ מזה הרי היו ניתוקים ולכן לא שייך לשלם דמי ביטול... ומה שאמרו שמתוך 153 שיחות זה נורמלי שהיו רק 9 ניתוקים- הרי 153 כולל בתוכו חיוגים בלא מענה שזה הרוב, וכן לטענתי איכות השיחה הייתה נמוכה... לפחות שיחזירו לי 100 מתוך המאתיים!
כספי סוג הנזק :
100 שקל עד מאתיים. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר רפאל אסף וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
במסגרת ביטול עסקה ללקוח זה נגבו 200 ש"ח המורכבים מ- 100 ש"ח עבור דמי ירידת ערך בגין שימוש במכשיר + 100 ש"ח דמי ביטול וניתוק שירותים בהתאם לתקנות חוק הגנת הצרכן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה