פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום על טלפון שנותק. נושא התלונה:
מנצור יסמין שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏09 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-9-11-2010 הגשתי תלונה משטרת ישראל על פלאפון שנגנב ובזמן זה התקשרתי לחברת מירס לנתק את הקו מידית!! הקו נותק אחרי חודש קיבלתי חשבונית עם חיוב רגיל לאחר עוד חודש קיבלתי חיוב נוסף יצרתי קשר עימם ואמרו לי מכוון שלא ביצעתי תביעת ביטוח למרות שלא היה התחייבות לא על המכשיר ולא על הדיל!!
יצרתי קשר עם חברת מירס ושם נאמר שאני צריכה לשדרג מכשיר
ביצעתי את העיסקה דרך הטלפון עם חברת מירס שהמכשיר יגיע לביתי והדגשתי בשיחה עימם שהשדרוג יהיה במקום המכשיר שניגנב ואישרו זאת!! יצרתי קשר כמה פעמים עם חברת מירס לאחר שקיבלתי עוד חשבונית שבחשבונית מצויין את אותו מספר של המכשיר שנותק וחויבתי עליו יצרתי קשר שוב ונציג שירות אמר: שהקו היה פתוח. לא הבנתי מה קורה הסברתי שוב ושוב והגעתי למצב שהשיחה חוזרת על עצמה כמו כל שיחה ושיחה עימם
יש בידי אישור על תלונה במשטרת ישראל מתאריך ה-9-11-2010
ועד תאריך 8-3-2011 חויבתי בתשלום על המכשיר שנגנב!!
אבקש שיוחזר לי כל החיובים שנגבו על מכשיר זה במידה ולא אגיש תביעה משפטית!!

בברכה: מנצור יסמין.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' מנצור יסמין וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
לאור בדיקתנו וטענת הלקוחה חברתנו תזכה את חשבונה של הלקוחה עבור דמי שימוש שחויבה לאחר בקשתה לנתק את המכשיר ועד לתאריך בו נותק, זאת לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה