פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין וחווית שירות איומה! נושא התלונה:
וקנין שירן שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
הצטרפותי למירס היתה דרך סוכן בשם איתי שיש, אני חיילת.(מהרגע הזה הבנתי שעשיתי טעות איומה) במועד העסקה הובטח לי על ידו כי אני אשלם 30 שקל על עסקה שנקראת "גבר", ולאחר החתימה נדהמתי לגלות שלא אקבל החזר על המכשיר כפי שהסוכן אמר והמינימום שאשלם הוא 55 ש"ח.
בבירור העניין מול הסוכן הוא כצפוי התחמק מאחריות ואמר שהוא ציין שהיא חייבת לדבר כמות דקות כדי לקבל את הזיכוי של ה20 ש"ח דבר שלא היה צויין במעמד העסקה, זו חווית הנוכלות הראשונה שספגתי ממירס, לא די בכך שנאלצתי להתמודד עם גניבת ה 20 ש"ח מכיסי (משמעותי מאוד לחיילת בישראל) כשהגיע החשבון הביתה נדהמתי פעם שניה לגלות שהוא על סך 240 ש"ח. בבירור העניין מול נציגת השירות הובהר כי נפלה טעות בחבילה במקום להיות בחבילת "גבר" עדכנו לי את חבילת "גבר פיקס" ולכן והחיוב הוא על פי תערפיו ודמי המנוי של "גבר פיקס". בשיחה עם המוקד הובטח זיכוי, מן הסתם הזיכוי לא הגיע. היו כמה שיחות מורטות עצבים מול המוקד כשבכל שיחה צריך להסביר לנציג חובבן את התגוללות העניינים בסופה של השיחה הוא לא מוצא פיתרון. תמיד הבטיחו שיחזרו אלי וזה לא קרה. בשיחה האחרונה שבוצעה היום שוחחתי עם מיטל סעדון מצוות 2 המנהלת שלה זו מלי. שיחה שארכה 50 דקות מלאות שגם בה התחלתנו את הסיפור עוד מהנוכלות של הסוכן איתי, וגם בה הובטח שיחזרו אלי עם זיכוי על 138 ש"ח על השיחות שבוצעו במסגרת התוכנית המוטעית, ליטל הבטיחה לעקוב אחרי הפנייה שנשלחת בפעם הרביעית למחלקת זיכויים ולעדכן אותנו בזיכוי. אני רוצה לציין שמעולם לא חוויתי חווית שירות קלוקלת ומתישה כמו זו במירס, ולהתחיל בזה שסוכן שמרמה חיילים ממשיך לעבוד כהרגלו ,ומשם ממשיך בהתעלמות טוטאלית מהבעיה ואי החזרת הכסף שנגנב מחיילת. אני מבקשת פיתרון מיידי וזיכוי מלא על הסכום שנגנב, רק מה שלקחתם ואם הייתי חכמה יותר גם הייתי נכנסת לפינות של עוגמת נפש. אני מבקשת את עזרת האתר כדי לפנות לאחראים בדבר ולהחזיר לי את הכסף במיידי. לקחת זה פשוט וקל, להחזיר זה כבר מלחמת התשה מתסכלת.
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
זיכוי כספי, התנצלות. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' תאיר וקנין וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
לאחר בדיקה נוספת חשבונה של הלקוחה זוכה עבור חלק מהשיחות בגינם חוייבה בתעריף שונה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה