פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה קודמת נושא התלונה:
לונאי מיכל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית אני שמחה לציין כי האתר חי נושם ומטפל בבעיות אך...עליה וקוץ בה.
המקרה שלי אמנם הועבר בצינורות המקובלים והגב' אולגה שלחה הודעה כי בלהבלהבלה,אבל בפועל יד ימין לא יודעת מה עושה אוזן שמאל,מאז הגשת התלונה הספקתי לדבר עם-רעות,מאיה,אלדד שלי,אמירה ,דורית ועוד כל מני שלא רשמתי את שמם.
כל אחד לא יודע מהשני וכל פעם נשמעת תשובה אחרת,הפליאה בחוצפתה אחת בשם דורית שכעסה עלי כל כך והתרגזה כל כך שמוטב שתעבוד במכבסה או נגריה שם אין צורך לפצות את הפה.
בקיצור,הם שולחים מין אוטומט כזה שהבעייה נפתרה מול הלקוח ובכך פוטרים עצמם מאחריות אולם לא כך!!!!!הבעייה שלי נמשכת ונמשכת עד כדי תחושות רוגז ממש.
אשמח לסיים פרשייה עגומה זו וממש לא בא לי להכנע כרגיל ולשלשל לגזלנים האלו כסף שלא מגיע להם רק כדי להיות בשקט.
תודה על טיפולכם המסור.
עלבון בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה - רכזת פעילות מח שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה