פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין, גניבה מחיילת, חווית שירות איומה! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
הצטרפותי למירס היתה דרך סוכן בשם איתי שיש, אני חיילת.(מהרגע הזה הבנתי שעשיתי טעות איומה) במועד העסקה הובטח לי על ידו כי אני אשלם 30 שקל על עסקה שנקראת "גבר", ולאחר החתימה נדהמתי לגלות שלא אקבל החזר על המכשיר כפי שהסוכן אמר והמינימום שאשלם הוא 55 ש"ח.
בבירור העניין מול הסוכן הוא כצפוי התחמק מאחריות ואמר שהוא ציין שאני חייבת לדבר כמות דקות כדי לקבל את הזיכוי של ה20 ש"ח דבר שלא היה צויין במעמד העסקה, זו חווית הנוכלות הראשונה שספגתי ממירס, לא די בכך שנאלצתי להתמודד עם גניבת ה 20 ש"ח מכיסי (משמעותי מאוד לחיילת בישראל) כשהגיע החשבון הביתה נדהמתי פעם שניה לגלות שהוא על סך 240 ש"ח. בבירור העניין מול נציגת השירות הובהר כי נפלה טעות בחבילה במקום להיות בחבילת "גבר" עדכנו לי את חבילת "גבר פיקס" ולכן והחיוב הוא על פי תערפיו ודמי המנוי של "גבר פיקס". בשיחה עם המוקד הובטח זיכוי, מן הסתם הזיכוי לא הגיע. היו כמה שיחות מורטות עצבים מול המוקד כשבכל שיחה צריך להסביר לנציג חובבן את התגוללות העניינים בסופה של השיחה הוא לא מוצא פיתרון. תמיד הבטיחו שיחזרו אלי וזה לא קרה. בשיחה האחרונה שבוצעה היום שוחחתי עם מיטל סעדני מצוות 2 המנהלת שלה זו מלי. שיחה שארכה 50 דקות מלאות שגם בה התחלתנו את הסיפור עוד מהנוכלות של הסוכן איתי, וגם בה הובטח שיחזרו אלי עם זיכוי על 138 ש"ח על השיחות שבוצעו במסגרת התוכנית המוטעית, ליטל הבטיחה לעקוב אחרי הפנייה שנשלחת בפעם הרביעית למחלקת זיכויים ולעדכן אותנו בזיכוי.

ליטל סעדני לא חזרה אלי והחוצפה רק המשיכה לזקוף את ראשה מולי. התקשרתי שוב כמה פעמים. ביום חמישי בתאריך 28.05.11 ביקשתי לדבר עם מנהל, בהתחלה סירבו והודיעו שיחזרו אלי. התעקשתי לא ירדתי מהקו העבירו אותי לבכירה בשם אריאלה, ומפה חווית השירות והאמון בחברה הגיע לשפל המדרגה. אריאלה לא ידעה להתבטא באופן בהיר וביזתה את מעמד התפקיד שלה. בשיחה הראשונה (והיא מוקלטת) הייתי צריכה להאכיל אותה בכפית לגבי פרטי התוכנית וגם אז היא לא הצליחה לעבד את הנתונים בראש ורוב השיחה כמעט כל מילה שהוציאה מהפה הייתה מלווה ב "אמממממ...." ארוך ומעייף, חוסר מקצועיות. היא הבטיחה להעביר את הפנייה לזיכויים ולחזור ביום ראשון עם תשובה על הזיכוי. היא חזרה ביום ראשון כדי להגיד שאין תשובה ולא פירטה מדוע- פשוט אין תשובה, ושהיא תחזור מחר עם תשובה. היא חזרה ביום שני עם תשובה שלא מגיע לי זיכוי, ההסבר המופרך שלה היה הוא שדיברתי שלא במסגרת החבילה- לא היה ולא נברא! דיברתי אך ורק עם חבר שלי שגם מנוי בחבילת גבר ובשביל זה חתמנו עם מירס כדי שנוכל לדבר אחד עם השני. ביקשתי שתשלח פירוט שיחות וחוזה שישלח אלי במייל, כדי להבין על מה היא מדברת, זה לא יתכן. היא רצתה לגבות ממני תשלום על השליחה, בשלב הזה ירדתי מהפסים השיחה התחממה ולא רציתי להמשיך לדבר "הרצחת וגם ירשת.."??! היא חוסמת כל דרך להגיע לפיתרון, מסתירה מידע, מרימה את הקול, מתסכלת העניין הזה נשגב מבינתי, איך חברה כזו גדולה מתנהגת בבריונות גונבת כסף ומתעללת בלקוח כדי שיוותר. אני רוצה את הכסף שלי, אף אחד לא אמור לספוג יחס משפיל ומבזה כזה.

. אני רוצה לציין שמעולם לא חוויתי חווית שירות קלוקלת ומתישה כמו זו במירס, ולהתחיל בזה שסוכן שמרמה חיילים ממשיך לעבוד כהרגלו ,ומשם ממשיך בהתעלמות טוטאלית מהבעיה ואי החזרת הכסף שנגנב מחיילת. אני מבקשת פיתרון מיידי וזיכוי מלא על הסכום שנגנב, רק מה שלקחתם ואם הייתי חכמה יותר גם הייתי נכנסת לפינות של עוגמת נפש. אני מבקשת את עזרת האתר כדי לפנות לאחראים בדבר ולהחזיר לי את הכסף במיידי. לקחת זה פשוט וקל, .להחזיר זה כבר מלחמת התשה מתסכלת.

עוגמת נפש,עלבון סוג הנזק :
זיכוי, התנצלות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' תאיר וקנין וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
לאחר בדיקה נוספת אושר ללקוחה זיכוי נוסף בגין חלק מהשיחות שבוצעו לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה