פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכויים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים לערך הגיע אלינו סוכן מירס לפגישת קיצוץ עלויות, נכחו בפגישה מנכ"ל החברה (הבוס שלי) ואנוכי בפגישה סיכמנו שבין כל מכשירי החברה התקשורת תהיה ללא הגבלה בתשלום חודשי וקבוע ובנוסף לארבעה מכשירים ספציפיים תינתן תוספת של דקות שיחה בתשלום. עוד לפני שהגיעה החשבונית הראשונה אחריי השינוי, מצפייה באתר הבנתי שישנה בעיה, דיברתי עם הסוכן והוא אמר שבדק והכל בסדר ובמידה ואכן תהיה בעיה בחיוב יזכו אותנו. היום חודשיים אחריי ממשיכים לחייב ארבעה מכשירים על טיקטוקים ושיחות פנים ארגוניות ואין עם מי לדבר הסוכן לא עונה לי לטלפונים בשרות לקוחות מעבירים אותי לשימור ושם אומרים שמחכים לתשובה מהסוכן, אפילו שלחתי פעמיים תלונה דרך אתר מירס לפני כשבועיים ולא נעניתי. שירות ויחס מתחת לכל ביקורת ממש שמים אותנו ללעג ..
כספי סוג הנזק :
זיכוי רטרואקטיבי עבור 2 חשבוניות אחרונות. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' יערית כהן וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
בוצע שינוי חבילה לכלל מכשירי חברת מקור הטקסטיל שבבעלות הלקוחה לשביעות רצונה. .
תבחן אפשרות לזיכוי עבור חלק מהשירותים שחוייבו רטרו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה