|
|
|
|
|
|
חיוב על שירות שלא בקשתי |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תוצרת 3, תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
חיובתי על סכום כספי מעל 1000 שקל על שירות של ספקי תוכן. לא בקשתי להירשם ולא חתמתי על אף מסמך והם אינם יכולים להשמיע הקלטה של בקשתי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק ביטון רכז פניות |
שם ותפקיד: |
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' לזימי לב אורנה וסיפק מענה אישי לפנייתה.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
|
תגובה: |
ללקוחה נשלח מכתב תשובה מהספק בו צויינו פרטי הספק , סוג השירות ותאריך הרישום לשירות עבורו חויב חשבונה. |
פתרון: |
|
|
|