פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא בקשתי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
חיובתי על סכום כספי מעל 1000 שקל על שירות של ספקי תוכן. לא בקשתי להירשם ולא חתמתי על אף מסמך והם אינם יכולים להשמיע הקלטה של בקשתי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' לזימי לב אורנה וסיפק מענה אישי לפנייתה.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
ללקוחה נשלח מכתב תשובה מהספק בו צויינו פרטי הספק , סוג השירות ותאריך הרישום לשירות עבורו חויב חשבונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה