פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה וסגירת עיסקה במירמה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קדושי קהיר 7 עכו כתובת:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי בעליי עסק קטן עברנו לחברת מירס כמובן הגיע אלינו נציג שירות בשם יניב והחל להציע לנו ולהסביר על חבילות וכו..
ותוך כדי מדגיש לנו מספר פעמים שיש לנו 14 יום להתחרט ויש אפשרות בתוך ה14 יום לבטל עסקה בלי התחייבויות , ואמר שאין יותר בעיות קליטה במירס לאחר שהעסקה נסגרה והחלה תקופת המבחן לא היינו מרוצים בכלל לא מהמכשירים שלהם וכמובן שבקושי יש קליטה .וקיבלנו הצעה טובה יותר מפלאפון.
בדיוק ביום ה14 בעלי הלך למרכז שירות של מירס והחזיר את המכשירים ואמר שהוא לא מעוניין בהם וישהיום היום ה14 לעסקה וכמו שהנציג צייןאפשר לבטל בלי שום בעיה.
הנציגה שם אמרה לבעלי שכדי להתנתק ממירס הוא צריך לשלם קנס יציאה על סך 6000 ש"ח על שני המכשירים.
בעלי כמובן סיפר לה על הנציג שאמר לנו על ביטול העסקה תוך 14 יום והיא טענה שנכון שיש חוק כזה אבל זה לא חל על עיסקי במיקרה פתאום מופיע נציג המכירות שהיה אצלנו בבית ובעלי אמר לו יניב מה קורה אמרת לי שאפשר לבטל תוך 14 יום יניב כמובן הכחיש שהוא אמר דבר כזה .
לבסוף בעלי השאיר שם את המכשירים והלך ת לאחר מכן צלצלו אלינו ושלחו מיכתב והם עדיין עומדים על זה שאם לא נשלם 6000 ש"ח כנס יציאה ועוד כסף על החבילות לא ינתקו אותנו וימשיכו לשלוח חשבוניות.
אני יודעת שיש זכות לכל אזרח ע"פ חוק לבטל עיסקה תוך 14 יום ואני גם יודעת שאפר להגיש טביעה על החתמת הסכם במירמה (הבטחות שווא)
אשמח לקבל תגובה מה לעשות בעניין
עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' אורלי דנינו וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
עקב בעיית כיסוי שנבדקה אנו נאפשר ללקוח לבטל עסקה בכפוף לתשלום דמי ירידת ערך ודמי ביטול. ביטול עסקה במסגרת 14 יום אינה תקפה ללקוחות עסקיים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה