פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תעריף ממחירי חבילה מוסכמת - שוב! נושא התלונה:
דר גילי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לכל מאן דבעי.
זוהי תלונה שניה באותו הנושא בדיוק, בהמשך לאותה התלונה שנפתחה בדצמבר.
שוב !!! מירס מעלה תעריפים לחבילה שלי בניגוד לחוזה. בחוזה מצוין במפורש, בסעיף 7ב: "דמי השימוש יהיו בעבור תקופות החיוב שיקבעו על-ידי מירס מפעם לפעם ולפי הסכומים והתנאים העדכניים במחירון מירס בעת החיוב, בהתאם לחבילת שירותי המירס שסוכמה בין הצדדים."
מורן ממירס מסבירה לי כך: "משרד התקשורת ביקש ממירס להעלות מחירים לחבילות".
רק לפני חצי שנה העלו מחירים ועכשיו שוב! ביקשתי שישלחו לי לפקס מסמך שיאשר שמשרד התקשורת מבקש העלאת מחירים. כמובן שתשובתה הייתה "אין לנו מסמך כזה ולכן לא נשלח לך". כמה פעמים מירס יפרו חוזה? ממתי משרד התקשורת קובע מחירי לחבילות? כמה פעמים ישקרו מירס ללקוחות שלהם?

ורק נסו להתנתק מהם! בואו נעשה חשבון. שני מכשירים בני שנה וחצי בחבילה של 350 ש"ח בחודש. לפי החוק הקנס ליציאה יחושב: 8 אחוז כפול 18 חודשים כפול 350 ש"ח = 504 ש"ח. מירס "מוכנים" לנתק תמורת 2526 ש"ח.

שומר כספו יירחק!!
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' גילי דר וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
במסגרת עדכון תערפים ואי שביעות רצון הלקוח מהעלות החודשית חברתנו תעלה בפני מר דר הצעות לשינוי חבילה ואם ברצונו להתנתק תופק לו הצעה לדמי יציאה על פי חוק ההסדרים זאת לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה