פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי יציאה מופרזים! נושא התלונה:
דר גילי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
זוהי תלונה בעקבות 62063. חבל שהאתר לא נאפשר תגובה חדשה לתלונה קיימת. מוזמן לקרוא אותה איציק ביטון שטוען: "במסגרת עדכון תערפים ואי שביעות רצון הלקוח מהעלות החודשית חברתנו תעלה בפני מר דר הצעות לשינוי חבילה ואם ברצונו להתנתק תופק לו הצעה לדמי יציאה על פי חוק ההסדרים זאת לשביעות רצונו. "
אז זהו שלא. איפה שביעות הרצון? לכל הלקוחות של מירס אנא שימו לב:
נכון שמירס מחשבת דמי יציאה של 8 אחוז כפול ממוצע חשבון כפול מספר החודשים שנשארו. אבל בדרך הם גובים מחיר מופרז על מכשיר.
הרגע דיברתי עם מאיה מ"קשרי לקוחות" שאומרת שמכשיר עולה 52 שקל בחודש. יש לי שני מכשירים. חצי מתקופת ההתחייבות עברה, אז בנוסף ל-500 שקל דמי היציאה שקבע משרד התקשורת, מירס גובה עוד 1800 שקל על שני מכשירים בני שנה וחצי. שימו לב - אם מכשיר כזה מוחזר בתחנת שירות הוא שווה 100 שקל בלבד!! אבל מהלקוחות של החברה גובה מירס 900 שקל למכשיר!!! כמובן מתוך ידיעה שאין מה לעשות עם המכשיר בכל חברה אחרת.
לידיעה - מכשיר חדש באריזה, מסוכן או יד2 עולה 400 שקל (ועולה 200ש"ח חדש בארה"ב).
שנה וחצי של סבל מהחברה הזאת ש"דואגת" לשמור על לקוחותיה. איך? להכניס אותם למסלול עסקי למרות שהם לא (כדי שיוכלו להעלות תעריפים "בצורה חוקית"), על ידי אי תמחור של מכשיר (כדי שלא תדעו אף פעם כמה באמת ינצלו אתכם כשתרצו להתנתק), על ידי כבילה בכוח של לקוחות.

לכל הקוראים, בדקו באתר של אמון הציבור את התלונות על מירס. לא רק אני התלוננתי עליהם. מעניין שמירס לא קיבלה את חותמת אמון הציבור.

מר איציק ביטון, אם אתה קורא, אז דע לך שאף אחד ממי שמתקשר מטעם חברת מירס לא יכול להעביר שיחה אליך, או להעביר שיחה למוקד הלקוחות או לקשרי הלקוחות. מידור, אמרנו? למוקדנים אין אפשרות להעביר שיחה, חסרים להם טלפונים. מה הפלא משירות כזה אם היחס ללקוחות הוא כזה שינוצלו במידה המקסימלית. אתה מוזמן לדבר איתי לפני שתזין תשובה רטרוספקטיבית באתר תלונה (יותר קל להזין תגובה של "נציע, נדבר" ולסגור את הפניה באתר), אחרת תזין תשובה שלא בטוח שתיתאם את מה שיקרה. אנחנו לא נביאים שאומרים "תופק לו הצעה...לשביעות רצונו".

ולכל השאר - אל תתקרבו למירס, לא תדעו אף פעם איך בלי שן ובלי עין תצאו מהחוזה (שהנציגים שלהם מנופפים כל פעם שמדברים איתם).
זיכוי מלא על מכשיר, דמי יציאה כחוק פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' גילי דר וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
כפי שהוסבר למר דר במכתב תשובה שנשלח אליו, לאור רצונו להתנתק משירותי חברתנו נשלחה אליו הצעה לתשלום דמי היציאה כאשר על פי תקנות משרד התקשורת החיוב עבור מכשיר הנו מופרד ולכן מר דר נדרש לשלם בנפרד עבור יתרת תשלומי מכשיר. הלקוח יכול לבחור אפשרות לפיה יתרת תשלומי המכשיר תחויב בתשלומים ביתרת הזמן שנותרה להתחיבות במקום בתשלום אחד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה