פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קליטה לקויה, ניתוקי שיחות ואי מתן פתרון נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני אסף אמר בעלים של עסק קטן.
אני לקוח קיים בחברת "סלקום" ב 3 המכשירים הפרטיים שלי ובעבר הייתי לקוח של חברת "פלאפון"
ב 4 המכשירים שמשמשים את העסק שלי.
במהלך שנת 2005 ערכתי מעקב אחר הוצאות הסלולר לצורכי העסק במטרה למזער את ההוצאות השוטפות של העסק.
לאחר סקר שוק מקיף החלטתי להחליף את מכשיריי ברשת "פלאפון" ל 4 מכשירים של חברת "מירס" מכיוון שהצעת המחיר שלהם הייתה ה"אטרקטיבית" ביותר, הובטח לי מחיר ושרות ללא תחרות,
ב 29/06/2005 חתמתי עם "מירס", העסקה כללה 4 מכשירים פשוטים ו 4 ערכות דיבורית לרכב.
חברת "מירס" כללה בעסקה זיכוי חודשי קבוע של 40 ₪ למכשיר למשך 36 חודשים עבור ההתחייבות לחברת "פלאפון" וחבילה בת 2000 דקות שיחה לכלל המכשירים כאשר דמי מנוי קבועים של 245 ₪ עבור כל מכשיר כולל מע"מ.
מהיום הראשון שהתחלנו לעבוד עם "מירס" נתקלנו בהמון ניתוקי שיחות, חוסר קליטה, מענה מיידי של המשיבון וכל זאת נובע מקליטה לקויה של רשת "מירס"
פניתי למוקד השירות של "מירס" בבקשה לפתרון הבעיה ונתקלתי בשורה של תירוצים פשוט אין להם פתרון.
הציעו לי להתקין מגבר ליד החנות ובקרבת מגוריהם של מנהלי החנות אשר סרבו להתקנה ובצדק,
לאחר פניות רבות נקבעה לי פגישה עם מנהל אזור אשר הציע להחליף לי 2 מכשירים למנהל ומנהלת החנות ללא תשלום נוסף ונקבל מכשירים עם קליטה טובה יותר ואם הדבר יעזור יחליפו לי גם את 2 המכשירים הנותרים.
ניתוקי השיחה גורמים להמון עיקובים בעסק התקשורת החיצונית והפנים ארגונית לקויה ולא מתפקדת כראוי,
היות וישנם המון ניתוקי שיחה העובדים צריכים לבצע כל שיחה כמה פעמים כדי להשלים שיחה במלואה.
עקב כך חשבון החיוב החודשי עולה יותר ויותר, וכך יוצא שבמקום למזער את הוצאות הסלולר אני רק משלם יותר, הרבה יותר!
כבר בחשבונית הקרובה ב"מירס" התחילו לחייב אותי עבור 2 המכשירים שהוחלפו כביכול בשדרוג לאחר שפניתי למוקד השירות של "מירס" הנציגה טענה שמנהל האזור עדכן אותי על עלוית החלפת המכשירים. לאחר שהבהרתי לנציגה שכל השיחות שלי עם מוקד מירס ומנהל האזור מוקלטות ושמורות אצלי, ביקשתי שנעלה בשיחת ועידה את מנהל האזור להבהיר את העניין, לאחר הברור לבסוף נקבע שסיכמנו על החלפת המכשירים ללא תשלום והבטיח זיכוי כספי, עדיין לא זיכו אותי.
"מירס" הבטיחו להעמיד לרשותנו ערכת טלפון נייח לבית שתבטיח קליטה מלאה ללא הפרעות.
מאז עבר חודש ו"מירס" טענו שיש מחסור בערכות ויקח זמן עד שיהיו במלאי ערכות נוספות.
הבטיחו למדוד את כמות ניתוקי השיחות ולפצות אותי כספית עבור השיחות שחוזרות על עצמן.
כל זאת ללא תוצאות מעשיות מה שגורם לי כעבור 6 חודשים בחברת "מירס" לבקש את התערבותכם כדי לעזור לי להתנתק מחברת "מירס" ולעבור לרשתות האחרות.
חברת "מירס" לא מספקת לי את השירות והתנאים שהובטחו ולכן הם מפרים את צדם בחוזה.
ב"מירס" לא מוכנים לוותר ולא מוכנים לנתק אותי מהרשת ללא קנס ביטול עסקה בסכום מופקע שעולה על 7000 ₪.
לאחר זיכוי של 40 ₪ למכשיר, במקום שאסיים חשבונית על סכום של 960 ₪ כולל מע"מ, החשבונית הממוצעת נסגרת על סכום של 1450 ₪ כולל מע"מ.
חברת "מירס" פשוט מתעלמים לגמרי ממני ומהעובדים של החנות, פשוט אין להם פתרון לבעיה, מבחינתם האפשרויות הם או להמשיך כך או לשלם קנס.
שמעתי תירוצים שמשרד הביטחון חתמו עסקה עם חברת "מירס" ולטענתם הקליטה תשתפר מפני שהם בעיצומו של פרויקט הפצה של אנטנות.
כל זאת לא פתר את הבעיה שלי והמטרד הזה חייב להיפסק!
לכן אבקש את עזרתכם,
בברכה ובתודה מראש.
אסף אמר.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה חלוץ - מנהלת יחי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה