פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זוזלול חוסר אחריות ללקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 19.5.2011 נאבד לי המכשיר שלי האז התקשרתי למירס לנתק (שאלתי האם הם יכולים לדעת איפה המכשיר האם אמרו שלא אני לא מאמין שלא אבל זה לא המדבור) ושאלתי איך אני יוכל לקבל מכשיר חדש אז אמרו או בירושלים או בלוד ואני גר בבית שמש שזה בזבוז זמן של ארבע שעות לפחות שאין לי אז פנית לסכון של מירס בבית שמש הא נתן לי אופציה לקנות מכשיר חדש ומספר חדש ולהבעיר את המספר הישן למכשיר החדש מה שנקרא הצלבת מספרים יפה ונחמד אז התברר שהצלת מספרים הם יכולים לעשות רק יום ראשון אז ביקשת ממירס שיעשה לי ביתיים העברת שיחה במספר הישן למספר החדש גם זה הם לא יכולה לעזור לי ביום ראשון אני מתקשר למירס שיעשה לי הצלבת מספרים אז הם עונה לי שהם לא יכולים לעשות את זה היום כי היום ל"ג בעומר הם לא יכולים וביתיים הם יעשה לי העברת שיחה ומחר יקרה הפלא של הצלבת מספרים יפה יום שני אחרי צהריים הטלפון שלי במקום לקבל את המספר הישן שלי הא מקבל מספר אחר לגמרי אז התקשרת למירס לבדוק מה קרה אז פקידה אמרו לי שעד 24 שעות יטפלו בזה אז אמרתי לה שעכשיו אין לי גם את העברת שיחה כי המספר שם העבירו את כל המתקשרים נפל מהמכשיר שלי אז אני רוצה עכשיו פתרון הוא אמרתי לי אני לא יכולה לעזור לך עד 24 שעות זה יטפל יום שלישי בבקר אני מנסה לעשות שיחה מהטלפון שלי אז עולה שירות מגבל אני מתקשר למירס לבדוק הם מנסים כל מנני דברים אבל הם לא עולים על הבעיה אז אני שאל אם זה לא זלזול אז מה זה זלזול?
בזבוז זמן, כספי, זלזול, עגמת נפש סוג הנזק :
??????????????????????????????????? פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם מר וידר וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
כפי שהוסבר למר וידר הנו מחובר עם מכשיר אחד כאשר המנוי השני נותק עקב ניוד המספר לחברה אחרת. הלקוח קבל הסבר על תקנת ניוד שווה ניתוק.
הלקוח מיודע כי יש לו חיובים עבור שני ברזלים, אחד שהושבת - ישן ואחד עבור חדש (שדרוג בתביעת ביטוח).
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה